BusinessMarketing & Advertising

Interactive Advertising Bureau (IAB) România anunță cea de-a 6-a ediție a galei IAB MIXX Awards. Cine face parte din juriul competiției?

Interactive Advertising Bureau (IAB) România anunță cea de-a 6-a ediție a galei IAB MIXX Awards, etapa locală a uneia dintre cele mai extinse competiții internaționale care celebrează excelența în marketing-ul digital și interactiv.

Un juriu format din marketeri, executivi din agenții de digital dar și consultanți independenți sunt pregătiți să evalueze și să premieze inovația, creativitatea și eficiența campaniilor de marketing online autohtone desfășurate în perioada mai 2016 – aprilie 2017.

Unsprezece categorii delimitează temele-cheie ale competiției din acest an, începând de la cea mai bună campanie de brand până la cea mai bună experiență interactivă. “De 6 ani, MIXX Awards România a devenit nu doar o tradiție, dar a obtinut și prestigiul cuvenit, plasând România pe harta creativității digitale internaționale. Prin această competiție se demonstrează modul în care creativitatea și eficiența sunt factori cruciali ai dezvoltării industriei de digital! Ne bucurăm să vedem nu doar creșterea numărului de înscrieri de la an la an, dar și numărul de campanii românești premiate la MIXX și pe plan international”,declară Ioana Anescu, director executiv IAB România.

Media digitale sunt în continuă schimbare și adaptare la contextul global, astfel încât o competiție care să recunoască exemplele de bune practică și proiectele inovative este mai mult decât binevenită de către profesioniștii din domeniu. În special ținând cont de diversitatea și expertiza membrilor juriului de anul acesta, industria de marketing și publicitate online așteaptă să descopere campaniile nominalizate anul acesta pentru cele 11 categorii.

Juriul IAB MIXX Awards 2017 reunește profesioniști de marketing ai brandurilor care au inițiat campanii online cu impact național, printre care Virginia Oțel – Communication Leader Garanti Bank România, Cristian Clița – Digital Marketing Manager la Ikea South-East Europe, Nicoleta Musca – Marketing Manager ZOOT România, Tudor Galos – Sr. Consumer Marketing Manager Microsoft, Alexandra Manea – Senior Digital Marketing Expert South East Europe | Personal Health Philips, Andreea Bozoi – All Brands Digital Responsible Danone, Laura Barbu – Director Brand & Marketing Communication Vodafone, Corina Savin – Media Manager, Unilever și Mihai Tănase – Head of Digital & CRM Renault România.

Printre executivii din agențiile de digital care vor analiza și selecta campaniile înscrise se numără Ioana Filip – Executive Creative Director MRM/McCann, Claudiu Jojatu –  Digital Director Friends/TBWA, Costin Radu – Managing Director Saatchi & Saatchi + The Geeks, Eugen Suman – Executive Creative Director MullenLowe, Mugur Pătrașcu – fondator Screen Native, Alex Visa – Interaction Director Group M, Stefan Iarca – Country Head Romania Possible și Adrian Alexandrescu – Managing Director Interactions.

Specialiști ai industriei de marketing și comunicare din România se vor alătura IAB MIXX Awards 2017: Emilia Brânzan – Industry Manager Google România, Adriana Liute – Managing Partner Storience, Cristian Petriceanu – Country Manager Madhouse Advertising, Dan Vîrtopeanu –  Managing Partner Breeze Mobile, Călin Buzea – Co-managing Director Nurun România, Raluca Radu – Country Manager Answear.ro.

Înscrierile se vor deschide pe 15 martie iar agențiile și companiile își vor putea înscrie campaniile până pe 20 aprilie. Gala IAB MIXX Awards va avea loc pe 15 iunie, sub forma unui eveniment special găzduit în cadrul ICEEFest, cel mai mare festival de internet și new media din Europa Centrală.

Cele 11 categorii ale competiției IAB MIXX Awards sunt: Best Brand Campaign/Best Performance Campaign/Best Native Advertising Campaign or Project/Best Mobile Branded App/Best Video Campaign/Best Content Marketing Project/Best Digital PR Campaign/Best Social Media Campaign/Best Interactive Experience/Most Experimental & Innovative Campaign/Best Mobile Campaign.

În 2016, la ediția a 5-a, 16 agenții si-au înscris lucrările la IAB MIXX Awards. Premiul cel mare a revenit agenției agentiei MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange. De asemenea, câștigătorii din 2016 au fost invitați să se înscrie la IAB MIXX Awards Europe.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button