Modelele Kate Moss si Cara Delevingne au dezvaluit publicului conceptul creativ al sezonului festiv, propus de casa de moda britanica Burberry. Aceasta a redecorat vitrinele, fatada si sala atrium ale iconicului “department store” Printemps, situat pe bulevardul Haussman, din Paris.
Utilizand telefoanele inteligente, vizitatorii magazinului Printemps vor lua parte la o experienta digitala unica si vor putea interactiona cu fiecare scena din vitrina. Ei vor putea controla unghiurile de imagine, isi pot personaliza experienta virtuala, iar prin intermediul a 14 camere de luat vederi aflate in vitrine isi pot trimite imagini catre telefonul mobil.
Mai mult, in timp ce baietelul traverseaza Canalul Manecii, vizitatorii pot controla vremea prin activarea unor tunete si fulgere deasupra canalului si, totodata pot trimite o flota de nave, realizate din umbrele Burberry.
De asemenea, pot genera vederi virtuale, prin capturarea scenelor festive pe care ulterior le pot trimite celor dragi prin intermediul platformelor Social Media. Oameni din intreaga lume pot urmari calatoria virtuala a baietelului, de la Paris la Londra, printr-un continut exclusiv prezentat pe canalele media Burberry ce includ Twitter si Facebook.
Lansarea din Paris, gazduita de Kate Moss si Cara Delevingne a dezvaluit publicului si colectia limitata de haine si de accesorii Burberry realizate special pentru Printemps.
Aceasta include trench-uri, accesorii, cadouri si jucarii colectionabile, prezente in vitrine, precum si noul parfum My Burberry, impodobit cu o funda din gabardina rosie si set-uri de make-up.
Parfumul My Burberry, precum si o selectie atragatoare de accesorii Burberry Prorsum si haine din liniile London si Brit sunt disponibile si in magazinul Burberry din strada Luterana nr 4, cel mai mare flagship store din estul Europei.
Mai multe detalii gasiti pe Fashion Trends Magazine!