BusinessCompaniiMarketing & Advertising

Huawei, locul 70 în clasamentul Interbrand 2017 Best Global Brands

Cea mai importantă companie în materie de consultanţă privind analiza brand-urilor, Interbrand, a anunțat rezultatele clasamentului Best Global Brands de anul acesta, clasament în care compania Huawei și-a continuat creșterea.

Astfel, compania a crescut în clasament pentru al treilea an consecutiv ajungând pe locul 70, cu două poziții față de anul precedent. Brand evaluat la aproximativ 6.676 miliarde USD, Huawei a înregistrat în ultimul an o creștere cu 14% a valorii brand-ului.

Acesta este al treilea an consecutiv în care compania Huawei urcă în topul Interbrand, de când compania a devenit primul brand din China inclus în acest top, în 2014.

Fondată în anul 1974, Interbrand este cea mai mare firmă de consultanță de brand integrată din lume, cu o bază de clienți care cuprinde aproximativ două treimi din companiile aflate în Topul Fortune 100. Clasamentul anual al “Celor mai valoroase branduri din lume” este foarte apreciat în întreaga lume și este folosit adesea ca indicator al valorii brandurilor la nivel global.

Brandurile de tehnologie continuă să domine raportul Interbrand’s Best Global Brands și anul acesta, acestea deținând cea mai mare proporție din topul celor 100 brand-uri evaluate. Ca și companie de tehnologie dedicată excelenței în materie de cercetare și dezvoltare, recunoașterea continuă a Huawei în clasamentul Interbrand reprezintă o dovadă concretă ca influența globală a companiei se află în continuă creștere.

Potrivit Interbrand, Huawei accelerează transformările digitale globale și construiește o lume mai bine conectată prin crearea unor rețele îmbunătățite. Acest lucru a contribuit la o creștere rapidă de 14% a valorii brand-ului și evidențiază în continuare puterea companiei la nivel global.

Valoarea brand-ului continuă să crească, fapt datorat în mare parte unei creșteri a performanțelor constante și a progresului său pe piața de electronice. În prima jumătate a anului 2017, Huawei a reuşit să livreze 70,01 milioane de unităţi de smartphone-uri, ceea ce a dus la o creștere de la an la an de 20%, depășind astfel media din industrie. Cele două serii premium, seria P și seria Mate, au devenit din ce în ce mai populare în întreaga lume, consolidând influența companiei pe piețele high-end.

Potrivit analiștilor IDC, volumul de smartphone-uri livrate de Huawei a fost factorul care a determinat compania să devină cel mai mare producător din China și al treilea cel mai mare producător din întreaga lume în al doilea trimestru din 2017. Cota globală de piață a companiei Huawei a crescut de asemenea de la 9,8% la 11,3%, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, plasând compania la o diferență de 1% față de competitorul principal, Apple. În România, compania a înregistrat în ultimele 7 luni ale anului curent o cotă de piață de 15%, luna august aducând o cotă de piață de 17,6%.

Compania Huawei continuă să fie recunoscută de numeroase instituții renumite și inclusă în cele mai importante clasamente din lume privind brand-urile. În ultimul clasament Fortune 500, Huawei s-a situat pentru prima dată în primele 100 brand-uri din lume, urcând de pe poziția 129 până pe 83. Mai mult, compania a devenit singurul brand din China inclus în Topul Forbes 2017 al celor mai valoroase brand-uri.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button