Retailerul suedez de modă H&M, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a raportat venituri în creştere în ultimul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Astfel, în intervalul 1 septembrie-30 noiembrie 2014, veniturile au urcat cu 11% calculate în monedele locale ale ţărilor în care gigantul din fashion îşi desfăşoară activitatea.
Totodată, doar în luna noiembrie, încasările companiei, calculate tot în moneda locală, au crescut cu 10 procente comparativ cu aceeaşi lună din 2013.
New trends: din 2015 putem face shopping online la H&M!
Potrivit oficialilor Hennes&Mauritz, în T4 2014, încasările au fost de circa 49,609 milioane de coroane suedeze (5,2 mld. euro).
În plus, numărul total de magazine deschise la nivel global a crescut la 3.511 la finalul lunii noiembrie, faţă de cele 3.132 deschise la sfârşitul lui noimebrie 2013.
La mijlocul lunii noimebrie, oficialii H&M anunţau faptul că ţara noastră se află pe lista ţărilor în care retailerul suedez de modă va introduce posibilitatea de a face cumpărături online de pe site, măsura urmând să fie implementată din 2015.
În plus, pe parcursul anului viitor, compania va deschide segmentul de shopping online şi în ţări precum Belgia, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia , Portugalia şi Slovacia.
H&M inaugurează magazinul cu numărul 38 din România
Nu în ultimul rând, oficialii companiei suedeze, cu o tradiţie de aproape 70 de ani în lumea modei, plănuiesc ca în 2015 să deschidă primele magazine pe pieţele din India, Peru, Africa de Sud şi Taiwan.