Agenția HIPPOS a dezvoltat pentru PEPCO, retailerul polonez tip discount de produse home&deco, strategia de promovare a lansării pe piața din România. Sub conceptul “Parada prețurilor mici,” inspirat de sloganul “Mai mult pentru mai puțin… zilnic!”, HIPPOS a dezvoltat și implementat site-ul www.pepco.ro, evenimentele de lansare pentru fiecare magazin și a adaptat toate materialele in store.
“PEPCO este un brand extrem de puternic la nivel european, iar odată cu vizita echipei în Polonia, după câștigarea pitch-ului, am înțeles cât de important este să păstrăm atributele brandului – etic, direct, de calitate, simplu, în comunicarea locală, pentru a-l aduce mai aproape de publicul țintă – familii, în principal mămici, care caută soluții eficiente de a gestiona bugetul.”
Irina Tudose, Client Service Director, HIPPOS
Primele trei locații unde HIPPOS a implementat lansarea sunt Auchan Drumul Taberei, Ploiești Shopping City și Kaufland Câmpina, în luna martie urmând să fie deschise în total cinci unități, iar în aprilie vor fi deschise alte trei. În următorii ani, PEPCO își propune să își extindă rețeaua de magazine în orașe ca Ploiești, București, Pitești, Reghin, Alba Iulia, Târgu Mureș.
“Alegerea de a colabora cu HIPPOS, o agenție cu expertiză în retail și totodată focusată pe design, a fost una naturală, văzând în echipă partenerul potrivit pentru a atinge obiectivul de a avea pe piața locală o comunicare cât mai eficientă, bazată pe beneficiile directe de calitate și preț ale gamelor variate pe care le comercializăm.’’
Anca Radu, Manager Operațional pentru România, PEPCO Retail
Activitatea de comunicare la nivel local a fost implementată în strânsă colaborare cu agenția V&P din Polonia.
Echipă client: Anca Radu, Manager Operațional pentru România, PEPCO Retail.
Echipă HIPPOS: Irina Tudose – Client Service Director, Simona Simon – Senior Copywriter, Oana Mailat- Account Manager, Alexandru Manea – DTP, Daniel Grigore – Project Manager și Emanuel Clonda – Managing Partner.