BusinessMarketing & Advertising

Grupul City Grill mizează pe fidelizare digitală și lansează o versiune nouă a aplicației Out4Food

Grupul City Grill, cel mai mare grup autohton din piața ospitalității lansează o nouă versiune a aplicației Out4Food și investește anul acesta în rafinarea experienței digitale a clienților care frecventează cele peste 30 de restaurante ale din portofoliu.

Strategia de investiții a Grupului City Grill vizează consolidarea poziției de lider în HoReCa prin extinderea rețelei, dar mai ales prin oferirea unei experiențe complexe, atât din perspectivă culinară, cât și în locație sau digital, cu accent pe loializare și personalizare.

Cu 380.000 de utilizatori  și o frecvență medie de aproape 3 comenzi lunar, aplicația Out4Food este principalul instrument de loializare și engagement în rețeaua City Grill. În prezent, 26% dintre comenzile realizate în restaurantele grupului sunt plasate prin intermediul aplicației, iar aceasta generează 28% din cifra de afaceri totală.

+20% valoare medie a bonului pentru clienții Out4Food. Funcționalitățile cele mai utilizate: scanare notă, noutăți, comenzi și vouchere

Lansată ca un sistem de recompensare a clienților, Out4Food a ajuns la un nivel de maturitate care îi permite nu doar să susțină loializarea clienților, ci și să contribuie direct la creșterea valorii medii a bonului. Persoanele care fac parte din comunitatea Out4Food cheltuiesc, în medie, cu 20% mai mult decât ceilalți clienți ai restaurantelor din Grup, o diferență susținută de mixul de beneficii și interacțiuni personalizate.

Out4Food este o extensie digitală a relației noastre cu clientul. Este un canal prin care menținem un dialog constant, personalizat și cu beneficii tangibile. Ne oferă o imagine clară asupra comportamentului de consum, ne ajută să identificăm preferințele clienților și să le oferim mai exact ceea ce caută – fie că vorbim de recompense, oferte sau recomandări. Practic, este un ecosistem care conectează loialitatea cu relevanța și ne permite să creștem nu doar frecvența, ci și calitatea interacțiunilor cu publicul nostru.”, precizează Ramona Popescu (foto), Head of Marketing, City Grill Group.

Printre cele mai utilizate funcționalități ale aplicației se numără scanarea notelor de plată, accesarea voucherelor personalizate, plasarea comenzilor și consultarea secțiunii de noutăți. Sistemul de puncte este utilizat activ de întreaga comunitate – fie pentru acumulare, fie pentru răscumpărare – și reprezintă un element cheie în strategia de fidelizare, contribuind semnificativ la retenția clienților și la creșterea valorii medii a comenzilor.

În prezent, între 8% și 20% dintre utilizatori accesează voucherele personalizate, în funcție de tipul acestora.

Ce urmează: beneficii out of the box și segmentare inteligentă

City Grill are în plan, până la finalul anului, lansarea unei secțiuni dedicate experiențelor speciale – beneficii care vor putea fi achiziționate exclusiv cu puncte. În paralel, echipa lucrează la un nou mecanism de segmentare care să personalizeze experiența în aplicație în funcție de istoricul de activitate al fiecărui utilizator.

Ne dorim ca interacțiunea cu Out4Food să reflecte din ce în ce mai bine comportamentul clientului, nu doar din perspectiva culinară, ci la nivel de lifestyle. Lucrăm la un sistem de scoring care să țină cont de nivelul de implicare în aplicație: cât de des comanzi, ce tipuri de restaurante preferi, cât de des accesezi beneficiile sau voucherele personalizate. Pe baza acestui scor, utilizatorii vor primi beneficii suplimentare, relevante pentru profilul lor, iar întreaga experiență va fi personalizată în direcții noi – de la recomandări de locații, la comunicări targetate și oferte dedicate. Practic, cu cât ești mai prezent în aplicație, cu atât interacțiunea devine mai valoroasă pentru client”,  adaugă Ramona Popescu.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button