BusinessFashionMarketing & AdvertisingTrends

glo, protagonistul Brera Design District la Milano Design Week

Cu ocazia evenimentului Milano Design Week, glo™ va fi protagonistul Brera Design District prin intermediul unui proiect artistic de mare impact și vizibilitate, poziționat în locuri de referință ale cartierului. 

După succesul înregistrat la ediția trecută a evenimentului Milano Design Week, glo™, unul dintre brand-urile de top ale BAT, confirmă participarea la Fuorisalone 2024, care se va desfășura în intervalul 15 – 21 aprilie 2024, cu un nou și emoționant proiect artistic desfășurat la nivel internațional.

În rolul său deja consolidat de susținător al proiectelor culturale, glo™ va fi încă o dată protagonistul și sponsorul principal al Brera Design District, cu o lucrare unică realizată de către artistul Emiliano Ponzi, unul dintre cei mai renumiți ilustratori ai peisajului național și internațional, care anul acesta va semna și o instalație de artă pentru Târgul de Mobilă din Milano.

Artist poliedric, cunoscut pentru stilul său conceptual, clar și rafinat, Emiliano Ponzi va reprezenta natura inovatoare, incluzivă și avangardistă a brand-ului printr-o instalație captivantă, cu componentă tehnologică interactivă, combinând în mod coerent tema «Materia Natura» a Fuorisalone 2024 cu viziunea glo™.

Proiectul vizează dezvoltarea experienței consumatorului adult, reproducând în mod artistic spiritul pozitiv și incluziv al lui glo™ printr-o călătorie dinamică și inspirațională. Spațiul,  gândit și desenat în întregime de către artist, se transformă într-o mare instalație de artă pregătită să inunde Milano cu un spirit de pozitivitate printr-o adevărată explozie de culori, care încadrează un mare portal și care învăluie vizitatorul, invitându-l să parcurgă un tunel vibrant de forme și culori la capătul căruia se regăsește o operă artistică cu un puternic impact vizual.

Creativitatea ce caracterizează brandul glo™ acționează ca un stimulent al instalației de artă vizuală prin intermediul limbajului artistic, punând în evidență frumusețea micilor gesturi și o viziune și o abordare optimiste, pentru a construi împreună un viitor mai bun și pentru a trăi experiențe unice, precum cele generate de către tehnologia noului glo™ HYPER PRO. Acesta este primul dispozitiv glo™ cu ecran smartled, un ecran intuitiv care comunică utilizatorului într-un mod simplu și imediat toate funcționalitățile principale ale dispozitivului precum nivelul bateriei, startul sesiunii, durata sesiunii, profilul de gust. Este un dispozitiv unic pentru categoria sa, cu un design minimalist și elegant, destinat publicului adult aflat mereu în căutarea de oportunități și momente care merită împărtășite cu ceilalți.

Instalația va prinde viață într-unul dintre locurile cele mai vizibile, cunoscute și vizitate ale Fuorisalone, denumit Gattinoni Hub din strada  Via dello Statuto, în inima cartierului istoric Brera, care se va transforma în glo™ Hub pe durata unei săptămâni întregi. Prestigioasa locație, care întrunește toate condițiile pentru a deveni noua atracție a comunității, va găzdui o serie de inițiative și evenimente publice, permițând o experiență live captivantă și multisenzorială. Muzica, arta și activitățile antrenante vor amplifica experiența vizitatorilor prin stimuli interactivi, creând momente care pot fi împărtășite cu ceilalți, toate acestea datorită puterii extraordinare a artei.

În plus, glo™ va însoți vizitatorii Brera Design District în cele două puncte de informare ale cartierului, care vor fi transformate în instalații de artă outdoor și prin intermediul cărora se vor crea interacțiuni, devenind o oportunitate pentru viralizarea întregii experiențe.

„Prezența noastră din nou la Fuorisalone 2024 se inserează perfect în natura dinamică și inovatoare a BAT care, prin intermediul glo™, desfășoară un adevărat patronaj artistic și cultural. Această operațiune se încadrează în cel mai amplu proiect de conștientizare pe care BAT Italia îl desfășoară în materie de sustenabilitate, inovație, partajare și răspândire a culturii și care are ca obiectiv promovarea unei arte accesibile” – a explicat Antonino Grosso, Head of Marketing Deployment Italy, BAT ItaliaAstăzi orașul se îmbogățește cu o operă care poartă cu sine un mesaj important prin culorile și imaginile unui artist incredibil, cum este Emiliano Ponzi care, prin lucrările sale și stilul său deosebit, invită la promovarea ideii unui viitor mai bun, pornind de la pozitivitate, comunitate și prietenie, în concordanță cu scopul companiei noastre, A Better TomorrowTM.

”Vizualul instalației reflectă dorința de a promova arta și de a împărtăși cu ceilalți, ca cel mai bun mod de a dezvolta empatie”, consideră Emiliano Ponzi. “Indiferent de împrejurări, vom fi oricum mai umani. Vom fi cuceriți de un triumf al culorilor și al formelor gândite în scopul de a ne regăsi într-un sentiment comun”.

Opera lui Ponzi vine după succesul ediției 2023 a Fuorisalone, când glo™ a fost protagonistul instalației de artă “Dry Days, Tropical Nights”, un proiect cu puternic impact care „a schimbat fața” impunătorului turn din Largo Treves, organizând în interiorul acestuia, înainte de demolarea lui, evenimente și activități artistice, pentru o ultimă dată de neuitat.

glo™ este dispozitivul electronic pentru încălzirea tutunului și a produselor din înlocuitori de tutun, destinat consumatorilor adulti.*. Noul dispozitiv HYPER PRO vine cu o inovație prin prezența ecran-ului smartled, pentru o experiență mai intuitivă ce permite monitorizarea nivelului bateriei, durata sesiunii, profilul de gust și multe altele. Hyper Pro, cu un design elegant și ergonomic, este perfect pentru a fi utilizat oriunde pe durata întregii zile, fiind comod, fie că este ținut în mână sau în buzunar. Esența brand-ului este exprimată de acest dispozitiv care se reînnoiește printr-o nouă abordare pozitivă și incluzivă, pentru a trăi și a împărtăși cu alții experiențe, de la artă la design, la muzică.

glo™ continuă prin acestă colaborare  misiunea de susținere a industriilor creative, în cadrul unui eveniment unde dezvoltarea, creația, inspirația și distracția se contopesc la fel ca arta prezentată în toate formele ei în cadrul celor 7 zile ale Milani Design Week. Filosofia glo™ este de a aduce împreună combinații inedite și experiențe noi, din dorința de a susține arta și a răspândi cultura, încurajând un proces de democratizare a experienței artistice. Follow @glo_romania pe Instagram în perioada 1-5 aprilie, și participă pentru șsansa de a câștiga o experiența VIP la Milano Design Week Fuorisalone24 pentru 2 persoane. Concursul se adresează exclusiv adulților, consumatori de produse din tutun și nicotină.

*glo™ este un dispozitiv electronic ce se utilizează împreună cu consumabilele compatibile ce conțin nicotină, o substanță ce creează dependență. Este destinat consumatorilor peste 18 ani. Acest produs nu este lipsit de riscuri.

*Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse, care nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button