BusinessCompanii

Galileo ținteşte pentru 2014 o creştere de pȃnă la 10%

Viorel Popa - Managerul Diviziei Ceramice al Galileo
Viorel Popa – Managerul Diviziei Ceramice al Galileo

Specializată în distribuția materialelor pentru construcții, finisajelor și amenajărilor pentru interior și exterior, GALILEO este cea mai importantă societatea comercială – membră a grupului de firme Menatwork și deține o pondere de 35% ȋn totalul afacerilor grupului.

GALILEO a ȋnregistrat ȋn 2013 o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, ȋn creştere cu peste 50% procente față de 2012, creștere datorată accentuării activității comerciale și de distribuție specializată pe două grupe merceologice de nișă: edilitare și ceramice, atât în România, cât și în Republica Moldova, la Chișinău. În prezent, compania deține, la nivel național, propria rețea de showroom-uri în orașele: București, Cluj Napoca, Craiova, Constanța și birouri comerciale în Bacău.

„Anual ne concentrăm să fim cȃt mai aproape de client, atenți și receptivi la exigențe, dar și la schimbări, astfel încât să întâmpinăm orice solicitare cu profesionalism, cu soluții conforme specificațiilor tehnice pentru proiectele comerciale, rezidențiale sau industriale. Flexibilitatea o transpunem și în termeni de operativitate funcțională și livrare, oriunde în România și în orice cantități. Ne focusăm pe inovație și aducem pe piața românească cele mai moderne produse lansate la nivel mondial și prin intermediul parteneritelor de exclusivitate. Acest statut de pionierat ne caracterizează încă din primii ani de funcționare, când Menatwork proaspăt venit pe piața materialelor de construcții din România, distribuia și comercializa: plăci din gips-carton, panouri sandwich, adezivi, plafoane din fibră și vată minerală sau pardoseli tehnice, ca mai apoi să deschidem calea acestor producători și să-i susținem la înființarea  propriilor fabrici în România”, declară Corina Tudoroiu, Manager Marketing & PR la Galileo.

80% din afacerile Galileo generate de divizia edilitare

Dedicat importului și distribuției de materiale pentru construcții, finisaje și amenajări pentru interior și exterior, businessul Galileo este organizat din punct de vedere funcțional ȋn două divizii: grupa materialelor edilitare, care asigură 80% din vȃnzările companiei și grupa materialelor ceramice, ce reprezintă 20 de procente din afacerile companiei.

În ierarhia vânzărilor la divizia edilitare, se clasează ca fiind cele mai vândute următoarele produse: sistemele uscate de gips-carton, sistemele de plafoane casetate, sistemele de împrejmuiri și garduri, învelitorile metalice. La divizia de ceramice, topul vânzărilor este ocupat astfel: 50% placările ceramice (gresie, faianță, mozaic, cărămidă aparentă, piatra naturală, klinker), 40% adezivi (șape, mortare uscate, chituri, adevizi, hidroizolatii, soluții speciale)  și 10% sanitare (obiecte și sisteme sanitare).

Galileo ținteşte pentru 2014 o creştere de pȃnă la 10%

Chiar dacă piața materialelor de construcții şi a finisajelor, nu ȋnregistrează un trend ascendent, reprezentanții companiei vizează pentru 2014 o creștere a cifrei de afaceri de 5-10%.  Estimările companiei se bazează ȋn principal pe evoluția pozitivă din primul trimestru al acestui an, pe dezvoltarea portofoliului de produse, pe îmbunătățirea serviciilor suport (consiliere tehnică și asistență comercială), dar şi pe continuă specializare a echipei de angajați.

„Anul 2014 începe optimist pentru GALILEO. În primele luni am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 5 procente față de perioada similară din 2013, în condițiile în care ianuarie-martie sunt lunile cu cea mai scăzută activitate în branșa noastră. Acest factor, ȋmpreună cu extinderea portofoliului de produse și soluțiile pe care le furnizăm clienților noștrii, ne permite să estimăm pentru acest an o creştere de pȃnă la 10 procente. Suntem deja în negocieri pentru a aduce în România unul dintre cele mai moderne produse la nivel mondial în materie de amenajări și finisaje: tehnologia digital printing, ceramică din materiale reciclabile, tapetul magnetic, tapetul de catifea, tapetul din piatră, produse cu un standard superior de calitate, care în acest moment nu există pe piața din România”, precizează Viorel Popa – Managerul Diviziei Ceramice al Galileo.

„Fără o gamă complexă de produse care să fie susținută de consultanță specializată, puține sunt domeniile ce vor reuşi să ȋnregistreze creşteri ȋn anii următori. Romȃnii nu mai cumpără „din povestiri sau din auzite”, ci preferă ca ȋn momentul achiziției să beneficieze de suport tehnic și comercial. Circa 70% din clienții noştri, aleg şi revin la Galileo, tocmai pentru serviciul de asistență și consultanță specializată pe care-l oferim în mod constant. De asemenea, aceştia vor ca odată ajunşi ȋntr-un showroom să găsească toate materialele necesare. Spre exemplu, clientul anului 2014, care intenționează să-şi renoveze baia, nu mai este dispus să achiziționeze gresie şi faianță dintr-un showroom şi să meargă pentru adezivi sau obiectele sanitare ȋn alt magazin. Gama largă de produse, soluțiile şi serviciile puse la dispoziția clientului vor aduce oricărui business cel puțin stabilitate, dacă nu creştere”, menționează Viorel Popa.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button