Potrivit celor mai recente date date publicităţii de Nintendo, unul dintre principalii jucători de pe piaţa dezvoltării de jocuri şi a consolelor, vânzările gadgetului Wii U au crescut cu 200% în luna septembrie a acestui an, după ce în august, compania a decis reducerea preţului (cu 50 de dolari, până la nivelul de 299,99 dolari) şi introducerea unei ediţii limitate a jocului Legend of Zelda, pentru a strânge mai mulţi fani.
Oficialii companiei raportează faptul că vânzările au fost măsurate pentru primele 15 zile în care consola a fost vândută la preţ redus, însă datele rerpezentanţilor din piaţă arată faptul că vânzările au crescut în medie cu 100% pe săptămână încă din luna august.
Totodată, compania va lansa până la finalul acestui an o serie de noi jocuri compatibile cu device-ul Wii U, ca de exemplu Wii Party U (25 octombrie), Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games (15 noiembrie) sau Super Mario 3D World (22 noimebrie).