Reprezentanța din România a Brother Central & Eastern Europe lansează pe piața locală noua gamă de imprimante şi multifuncţionale laser monocrom A4 dedicate atât utilizatorilor casnici cât și afacerilor mici. Această nouă gamă a fost creată special pentru a veni în întâmpinarea nevoilor specifice ale piețelor în dezvoltare.
“Am observat o cerere tot mai mare pe piaţa est-europeană pentru acest gen de produse, accesibile din punct de vedere al preţului dar care să ofere toate opţiunile unor multufuncţionale de top”, a declarat Monica Otlăcan, National Sales Manager Brother România.
Potrivit acesteia, Brother deţine la nivel local o cotă de piaţă de 58% pe semgnetul de monolasere şi de 14% pe cel de imprimante inkjet.
Cele trei modele noi, imprimanta HL-1110E, multifuncționalul DCP-1510E şi multifuncționalul cu fax MFC-1810E, sunt proiectate pentru a îndeplini cerinţele actuale de fiabilitate, calitate înaltă şi costuri reduse. Prin lansarea acestei game entry level Brother vizează pentru 2013 o creștere de peste 25% a cotei pe piața multifuncționalelor laser mono A4.
“Revenirea pe piață cu modele entry level vine în întâmpinarea nevoilor clienților noștri de a avea echipamente de printing cu costuri reduse și care, în același timp, au garanția calității și a unei funcționări eficiente, pe termen lung”, a mai spus Otlăcan.
Noile modele sunt extrem de fiabile, beneficiind de o garanție de 3 ani și oferă în acelaşi timp costuri mici de achiziţie şi utilizare. Modelele dispun de elemente îmbunătăţite de design, precum un ghidaj mai lung pentru hârtie, ce reduce riscul unei alimentări greşite, un traseu mai scurt de doar 220 mm, un sistem de prevenire al îndoiturilor şi un sistem dual de role ce preia şi separă hârtiile mai eficient, probabilitatea unor blocaje de hârtie fiind mult redusă.
Proiectate pentru viteză, cu modele ce imprimă până la 20 de pagini pe minut, imprimantele şi multifuncţionalele Brother laser monocrom asigură o productivitate mai mare acasă sau la birou.
Brother rămâne, în continuare, lider pe piața locală a soluțiilor inkjet A3, noua gamă, prezentată și la IFA 2013, urmând să consolideze această poziție. MFC-J6920DW, care va fi disponibilă din decembrie și în România, este un echipament mobil (compatibil cu platformele Apple, Microsoft și Android) și conectabil la Cloud, ceea ce facilitează colaborarea în cadrul echipei. Dispune de un touchscreen de 9.3 cm, o capacitate de 500 de coli și viteze de printare de 22imp mono și 20imp color.
În prezent, Brother este lider de piață cu o cotă de 48,4% și își propune pentru 2013 o creștere a cotei până la 60%.
Multifuncționalul MFC-9340CDW, vârful de gamă al echipamentelor LED color pune accentul pe integrare și mobilitate. Echipamentul poate fi partajat în rețeaua wireless sau prin cablu, iar prin intermediul aplicațiilor Print&Scan, AirPrint sau Google Cloud Print permite imprimarea și scanarea directă de pe iPhone, iPad, Android sau Windows Phone. Prin conectarea web puteți totodată imprima și scana către Box, DropBox, Evernote, Facebook, Flickr, Google Drive, Picasa & SkyDrive. Imprimarea color de până la 22ppm combinată cu un ecran tactil de 9,3 cm asigură funcționarea rapidă și eficientă.
Multifuncționalul DCP – 9020CDW cu funcții de imprimare duplex, scanare și copiere dispune de performanță și calitate HD la imprimare cu rezoluție de până la 2.400 DPI și permite reducerea costurilor de imprimare cu tonere de mare capacitate, de 2.200 de pagini. De asemenea, dispune de conectivitate Cloud și de o gamă extinsă de aplicații mobile.
De la prima lansare din 1988 și până la aniversarea de 25 de ani, P-touch a înregistrat vânzări de peste 37 de milioane de echipamente în întreaga lume și 147 de modele lansate. Brother oferă o gamă largă de soluţii pentru etichetare desktop şi portabilă, incluzând etichete laminate rezistente P-touch, etichete de hârtie sau film QL.
În premieră în România imprimanta inkjet de mare viteză – 100 de pagini pe minut
Brother continuă la nivel internațional investițiile în inovație, HL-S7000DN fiind un echipament de imprimare inkjet cu viteză de 100 ppm care urmează a fi lansat și în România. Tehnologia de imprimare cu un cap liniar de 21,5cm şi 5.198 duze permite imprimarea pe toată lăţimea paginii. Are de asemenea un consum redus de energie, mai mic decât al echipamentelor laser. Modelul este vârful de lance în promovarea soluțiilor Managed Print Services. De altfel, potrivit companiei, la sfârșitul lui 2014, MPS va constitui 50% din totalul cifrei de afaceri din “Printing”.
Brother este unul dintre cei mai mari dezvoltatori de tehnologii de imprimare şi comunicare. Fondată în anul 1908 în Japonia, compania a intrat pe piața din Europa în anul 1958, prima unitate de producție fiind deschisă în Dublin. În prezent, compania își desfășoară activitatea în 40 de state, iar produsele sale sunt comercializate în peste 100 de țări la nivel mondial. Brother are peste 30,000 de angajați la nivel internațional.
Brother Europa are în prezent reprezentanțe de vânzări în 19 state europene, sediul central al companiei în Europa fiind în Manchester, Marea Britanie. În România, compania este prezentă din 2004 cu un birou de reprezentanță locală.
Pe segmentul de piaţă al echipamentelor multifuncţionale laser monocrom, Brother este lider de piaţă tradiţional în Europa.
Brother Central & Eastern Europe – reprezentanța din România a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 2,6 milioane euro, iar pentru 2013 estimează o creștere de 16%, cu un rezultat de peste 3 milioane de euro.