De la implementarea serviciului foodpanda.ro, cea mai mare platformă de comenzi online de mâncare din lume (platforma a fost lansată în luna septembrie pe piaţa locală prin intermediul incubatorului de afaceri online Rocket Internet), în urmă cu două luni, restaurantul Trattoria Belvedere din București a înregistrat o creștere cu 15% a vânzărilor, numărul de comenzi primite prin intermediul platformei foodpanda depășind estimările inițiale.
“Serviciul a fost implementat la începutul lunii septembrie în cadrul restaurantului Trattoria Belvedere, iar comenzile efectuate prin intermediul platformei au apărut încă din prima zi”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.
Printre cele mai importante beneficii oferite de foodpanda.ro utilizatorilor se numără interfața ușor de utilizat și asistența permanentă. De asemenea, un avantaj îl reprezintă și faptul că, prin intermediul foodpanda.ro, este acoperită o zonă de livrare mult mai mare, astfel încât clienții pot comanda mâncare din orice colț al orașului. Toate acestea reprezintă, implicit, avantaje pentru restaurantele partenere, care își cresc astfel vânzările.
Românii se îndreaptă spre online pentru a-şi comanda mâncare. Care e tendinţa la final de săptămână?
„Beneficiul clienților noștri este și beneficiul nostru. Foarte mulți clienți sunt din ce în ce mai receptivi la noțiunea de comandă online, iar cu ajutorul serviciului foodpanda.ro ne poziționăm mai bine pe această nișă, aflată încă în dezvoltare”, a spus Alexandru Bușa, General Manager Trattoria Belvedere.
În ceea ce privește felurile de mâncare comandate, majoritatea comenzilor primite de restaurantul Trattoria Belvedere sunt pentru pizza, meniuri de prânz, specialități și deserturi, observându-se o fidelitate din partea clienților câștigați prin intermediul foodpanda.ro.
Food trends: business-ul companiilor de livrări, în creştere când afară este frig
Mai mult, datorită rapidității cu care sunt procesate comenzile, Trattoria Belvedere înregistrează un procent de 60% de clienți fideli, care comandă zilnic. De altfel, restaurantul câștigă în fiecare zi clienți noi cu ajutorul foodpanda.ro.
„Deși lansarea oficială pe piață a fost de curând, suntem convinși că numărul de clienți câștigați va crește substanțial în următoarea perioadă”, a mai spus Alexandru Bușa.
foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 100 de restaurante din București și estimează că, până la sfârșitul anului, va deveni lider de piață pe sectorul platformelor de food delivery.
foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 30 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.
foodpanda/hellofood operează în India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Singapore, Taiwan, Tailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudită, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Cehia, Iordania și Rwanda.