Black FridayFashion

Femeile și Black Friday: SOLE Luxury Boutique a vândut genți de lux în valoare de 50.000 euro

Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, cu ocazia campaniei de reduceri Black Friday din acest an, româncele au cheltuit, în doar trei zile, 50.000 euro pe modele premium de genți.

Astfel, susține compania, circa 80% din totalul clienților înregistrați în perioada 20-22 noiembrie au fost femei. Cele mai multe dintre acestea au preferat să-și îndrepte atenția către modelele de genți create de renumiții designeri Michael Kors, Gucci și Celine, ale căror prețuri s-au situat între 150-1.700 euro.

Pe următoarele locuri în topul comenzilor din acest weekend s-au clasat cosmeticele și parfumurile, cele mai solicitate produse fiind  rujurile Armani,  Dior și Yves Saint Laurent, fondurile de ten Clinique, Armani și Maxfactor, precum și parfumurile de bărbați Jean Paul Gaultier, Calvin Klein și Gucci. De asemenea, pe perioada celor trei zile de campanie, coșul mediu a cuprins două produse, unul dintre ele fiind din categoria parfumuri.

„Considerăm că datorită reducerilor avantajoase de până la 50%, am reușit să depășim așteptările clienților noștri, oferindu-le astfel posibilitatea de a intra, mult mai ușor, în posesia unor produse de lux, pe care, de regulă, erau nevoiţi să le cumpere doar la vizite în marile oraşe din Europa sau din lume”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

În ceea ce privește cele mai căutate branduri din acest weekend, reprezentanta companiei a remarcat faptul că produsele semnate de renumite case de modă și parfumieri, printre care Celine, Michael Kors, Paco Rabanne  și Yves Saint Laurent, au fost vedetele acestei campanii.

2.500 euro – Cea mai mare comandă din acest weekend

„Așa cum ne așteptam, cea mai consistentă comandă a venit tot din partea unei doamne și a constat într-o geantă Celine, un model foarte apreciat de către specialiști, care a beneficiat de un discount avantajos de 30%”, a completat Angela Țiboc.

Potrivit acesteia, comanda a fost plasată prin intermediul magazinului online în a treia zi a campaniei de Black Friday, iar valoarea totală a acesteia a atins 2.500 euro.

Pe parcursul celor 3 zile de reduceri, compania a înregistrat peste 3.000 de clienți, în creștere cu 400% comparativ cu alte perioade din an.

De asemenea, comenzile au început deja să fie livrate în toată țara, cele mai multe venind din orașe precum București, Cluj-Napoca, Constanța și Timișoara.

SOLE comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi, telefoane și accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar și branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.

Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct în magazinele din București, Cluj-Napoca sau Nunberg, Germania.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button