BeautyBusinessCompaniiLife&Style

Farmec îşi lansează prima gamă de dermatocosmetice şi vrea să ajungă la 50% din încasări prin farmacii

Grup Gerovital H3 Derma+Producătorul clujean de cosmetice Farmec, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa locală de profil, a lansat prima gamă de produse dermatocosmetice din portofoliu, Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan.

Concepută în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății pentru a răspunde diferitelor tipuri de probleme ale pielii și părului, noua gamă pune la dispoziţia clienţilor 15 produse şi poartă emblema Pharmaceutical Concept și va fi comercializată exclusiv în farmacii.

“Suntem în curs de înregistrare iar produsele sunt listate în farmacii. Vom lucra atât cu marile reţele cât şi cu farmaciile tradiţionale”, a declarat pentru Gadget&Trends Magazine Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan a fost dezvoltată de cercetătorii Farmec în ultimii 3 ani şi este destinată tratării sau accelerării procesului de vindecare a anumitor afecțiuni ale pielii precum: acnee, piele iritată, lezată, uscată, atopică sau scalp cu diverse probleme. Noile produse conțin ingredientele active performante și răspund nevoilor consumatorilor la cel mai înalt nivel, având formule hipoalergenice, testate sub control dermatologic, fără parabeni sau alte substanțe sensibilizante. Reprezentanţii Farmec au precizat faptul că produsele acestei game sunt potrivite atât femeilor cât şi consumatorilor de gen masculin.

Farmec lansează Gerovital H3 MEN, gama completă de îngrijire pentru bărbați

Potrivit lui Turdean, cea mai nouă gamă din portofoliul Farmec va fi comercializată şi în afara graniţelor, însă este posibil ca exportul acesteia să înceapă abia de anul viitor.

“Procedeul nostru de lucru prevede ca înainte să ieşim la export să testăm produsele pe piaţa de la noi. De aceea vorbim despre exporturi abia din 2015. În orice caz, gama va fi prezentă în străinătate tot exclusiv prin intermediul farmaciilor. Vom păstra această caracteristică”, ne-a precizat managerul Farmec.

În opinia sa, succesul gamei este dat tocmai de acest element specific, produsele fiind create special la recomandările medicilor dermatologi şi a specialiştilor din farma. “Am mers pe un segment specific şi am creat o gamă dedicată în funcţie de cerinţele medicilor şi ale clienţilor”, a mai spus Mircea Turdean.

New trends: Farmec, la primul magazin de brand din afara României

În prezent, circa 17% din veniturile Farmec vin din vânzările realizate prin intermediul farmaciilor, reprezentantul companiei vizând o creştere a acestui segment.

“Din fericire am reuşit să avem 17% din vânzări pe farma fără niciun produs dedicat. Acum, odată cu lansarea noi game de produse dermatocosmetice, avem un target mai mare. Este foarte posibil să ajungem să realizăm 50-60% din cifra de afaceri din vânzările prin farmacii”, ne-a declarat directorul celui mai important producător român de cosmetice.

Pentru acest an, oficialul companiei estimează un plus al veniturilor de 10%. Farmec a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent.

Compania a lansat recent şi prima gamă destinată bărbaţilor, Gerovital H3 MEN, care cuprinde produse pentru îngrijirea feței și a corpului, șampoane, gel de păr, deodorante, produse pentru și după bărbierit. “Este greu de văzut deocamdată impactul acestei game în încasările noastre. Tot ce pot spune în acest moment este că avem un feedback foarte bun din partea consumatorilor, iar gama a debutat mai bine decât ne aşteptam. Înainte am avut încercări timide pentru că piaţa nu era pregătită, însă acum s-a maturizat foarte mult”, a mai spus Turdean.

Farmec, cifră de afaceri cu 14% mai mare în 2013

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările din sud-estul Europei.

Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Gama Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan:

Fluidul de curățare și demachiere pentru față și ochi este destinat tuturor tipurilor de ten, inclusiv celui sensibil. Ingredientul principal al produsului este Zanthalene®, un extract ecocertificat obținut din fructele de piper Sichuan, al cărui rol este acela de a reduce senzația de prurit, iritațiile și disconfortul pielii sensibile.

Pentru tenul deshidratat și uscat, Crema activ hidratantă oferă hidratare imediată și de lungă durată prin acizii grași Omega 3, 6 și 9. Tenul deshidratat și iritat poate beneficia de o îngrijire adecvată cu ajutorul Cremei-măști calmante și regenerante, care hidratează, hrănește și regenerează pielea. Vindecarea leziunilor superficiale și a iritațiilor este accelerată de Crema dermatoreparatoare, aceasta putând fi utilizată inclusiv după intervenții chirurgicale minore. Gama Gerovital H3 DERMA+ conține și o Cremă emolientă super hidratantă, destinată prevenirii și atenuării simptomelor dermatitelor atopice.

Îngrijirea tenului gras și acneic se poate realiza cu Gelul spumant purifiant, care curăță eficient și blând tenul, iar în același timp purifică și reglează producția de sebum. Acidul lactic şi acidul salicilic natural, din componența Gelului spumant purifiant ajută la curăţarea şi eliberarea porilor şi stimulează procesele de reînnoire celulară, prin efectul exfoliant. Emulsia hidratantă matifiantă reglează secreția de sebum, hidratează și matifiază, fiind o cremă cu structură ușoară. Îngrijirea eficientă a tenului gras este completată prin folosirea Cremei antiacneice, al cărei rol este acela de a reduce simptomatologia tenului acneic: punctele negre, formațiunile acneice și roșeața.

Gama Gerovital H3 DERMA+ conține și produse pentru întreținerea tenurilor ridate, lipsite de fermitate. Acestea au în compoziție ingrediente active precum acidul hialuronic, untul de shea, vitaminele A, E și sepilift, un complex ce contribuie la reîntinerirea și remodelarea pielii prin reducerea ridurilor și asigurarea nivelului optim de hidratare. Din această categorie fac parte Crema antirid și fermitate, cu efect de remodelare a conturului feței și Crema antirid contur ochi, ce asigură diminuarea ridurilor profunde, a ridurilor de expresie și a cearcănelor.

Activatorul antirid Gerovital H3 DERMA+ este un dispozitiv electric cu vibrații de înaltă performanță, care folosește o tehnologie avansată, bazată pe ioni pozitivi și negativi. Acesta reduce ridurile, îmbunătățește circulația printr-un masaj eficient și asigură atât curățarea porilor, cât și pătrunderea în profunzimea pielii a ingredientelor active din creme.

Părul frumos și plin de strălucire atrage întotdeauna admirația, așa că noua gamă Gerovital H3 DERMA+ conține și patru produse pentru îngrijirea sa, dintre care 3 șampoane și un tratament. Șamponul anticădere și Tratamentul anticădere opresc căderea excesivă și stimulează creșterea părului sănătos prin ingredientele active din compoziție. Șamponul antimătreață acționează atât asupra cauzelor ce duc la apariția mătreții, cât și asupra efectelor neplăcute ce însoțesc această afecțiune, iar Șamponul pentru scalpul sensibil are ca efect calmarea scalpului și înlăturarea senzațiilor neplăcute de durere și mâncărime.

DSC04877 DSC04876 DSC04870 DSC04868 DSC04866 DSC04865 DSC04898

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button