Gigantul spaniol din fashion Inditex, care are în portofoliu branduri precum Zara, Stradivarius sau Massimo Dutti, a raportat o creștere cu 28% a profitului înregistrat în primul trimestru al acestui an comparativ cu perioada similară din 2014.
Astfel, grupul spaniol, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul de fashion la nivel internațional, a înregistrat un profit de 521 de milioane de euro între februarie și aprilie 2015, în creștere de la 406 milioane de euro în aceeași perioadă a anului trecut.
În aceste luni, Inditex a deschis 63 de noi magazine, ajungând la o rețea totală de 6.746 de magazine, vânzările înregistrând un plus de 17 procente, până la nivelul de 4,37 miliarde de euro.
Potrivit oficialilor Inditex, business controlat de miliardarul Amancio Ortega, cel mai bogat om din Spania și unul dintre miliardarii de top ai lumii, cu o avere estimată la peste 66 de miliarde de dolari, rețeaua de magazine a beneficiat foarte mult în perioada februarie-aprilie 2015 de pe urma extinderii brandului Zara Home.