În ciuda faptului că foarte mulți utilizatori ai platformei de socializare și-au manifestat nemulțumirea în momentul lansării unei aplicații individuale pentru Messenger (se întâmpla prin primăvara anului trecut), iată că a venit momentul ca oficialii Facebook să se laude cu atingerea pragului de 800 de milioane utilizatori care folosesc în fiecare lună serviciul de mesagerie.
Alături de WhatsApp, pe care Facebook l-a cumpărat în 2014 pentru 19 miliarde de dolari, gigantul american din social media ajunge astfel la două platforme de mesagerie care se apropie de câte un miliard de utilizatori (potrivit celor mai recente informații WhatsApp avea în toamna anului trecut 900 de milioane de utilizatori).
Dacă în 2015 Messenger a primit o serie de trăsături noi, precum funcția de apel video, Business on Messenger sau opțiunea de a comanda un Uber prin intermediul aplicației, pentru anul în curs developerii Facebook pregătesc noi funcții menite să uimească utilizatorii și, evident, să sporească numărul lor.
“Este foarte important să construim produse care pot rezolva probleme reale. Vrem ca toate experiențele pe care le oferim să fie plăcute și utile și să vă ușureze viața”, spunea într-un blog post recent David Marcus, vicepreședintele diviziei de mesagerie a Facebook.
Acesta a făcut și câteva referiri la noutățile pe care Messenger le-ar putea aduce în acest an. Oficialii Facebook și-au propus ca serviciul de mesagerie să fie punctul central al majorității lucrurilor pe care le realizăm pe telefon (de ex. achiziția de bilete, interacțiunea cu business-urile din jur), iar utilizatorii săi să se folosească de viitorul asistent M, axat pe inteligență artificială.
Facebook lucrează constant la noi servicii prin care să atragă utilizatori. Însă odată cu amploarea luată de noile platforme de mesagerie, vom asista, oare, la dispariția numerelor de telefon?