Editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei va dezvalui la ROMEXPO, in perioada 14 -17 martie, un portofoliu impresionant de atractii si destinatii turistice interne si internationale pentru sezonul estival si de iarna 2013. Pastrand trendul de anul trecut, toate ofertele vor fi prezentate cu discount-uri de pana la 30%.
de Marian Crăciun
Organizatorii sunt de parere ca, timp de patru zile, Centrul Expozitional de la Romexpo va fi transformat intr-o vitrina de prezentare a celor mai noi destinatii de travel si servicii. Ajuns la cea de-a 19-a editie, Târgul de Turism al României a devenit, deja, o platforma reprezentativa atat pentru sectorul Business-to-Business, cat si pentru publicul larg aflat in cautarea celei mai avantajoase oferte de vacanta.
Cu trei luni inainte de desfasurarea evenimentului, Turcia, Bulgaria si Serbia au confirmat deja participarea pregatind, pe langa oferte speciale si un program bogat de activitati artistice. Editia din acest an va fi organizata in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, ANAT, FPTR, OPTBR si ANTREC.
Editia de primavara din 2012 a adunat 230 de companii din 28 de tari si peste 50 orase si zone turistice din Romania. Targul a inregistrat un nou record, de data aceasta, in materie de vizitatori: peste 25.000 de persoane interesate de vacante si calatorii au vizitat standurile amplasate pe o suprafata de 15.000 metri patrati, insumand arealul a 6 pavilioane din Centrul Expozitional Romexpo.
Pe durata celor patru zile de expozitie, vizitatorii au putut selecta dintr-o gama variata de oferte destinate sezonului estival, atat in Romania, cat si in strainatate, ce au vizat turismul cultural, rural si de business, turismul de tratament, destinatii exotice, croaziere, turismul de aventura sau pelerinaje culturale etc. Pentru un plus de impact, companiile participante au prezentat sub conceptele “early booking” si “instant booking” oferte si discount-uri atractive, valabile doar pe perioada desfasurarii evenimentului.