Directorul creativ Glenn Martens îşi va prezenta colecţia Diesel primăvară-vară 2024 în cadrul Săptămânii Modei de la Milano, sâmbătă, 21 septembrie, ora 4 p.m. CEST (ora 17:00, ora României).
În timpul mandatului lui Martens, Diesel şi-a reafirmat valorile de incluziune şi aducerea modei către un public mai democratic şi mai mare. Urmând exemplul prezentării din februarie, brandul va oferi lumii acces necenzurat în culisele show-ului.
Începând din 18 septembrie şi până la data prezentării, pregătirile pentru show-ul Diesel vor fi transmise în direct pe platformele Diesel, timp de 24 de ore pe zi. Oricine se poate conecta pentru a arunca o privire asupra ţinutelor ce vor apărea în prezentare. Show-ul în sine va fi o experienţă imersivă multisenzorială în interiorul sufletului Diesel.
Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consarată.
Din 2020, colecţiile Diesel sunt supravegheate de directorul creativ Glenn Martens, incluzând apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, până la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.
Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii fac parte din AND-ul Diesel şi, de asemenea, din compania-mamă OTB, grupul internaţional de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii globale iconice.