Până în 2006, Dana Argeşan a fost make-up artist oficial L’Oreal, între 2001 şi 2007 a fost make-up artistul oficial al Festivalului de Film de la Cannes, iar în perioada 2008-2009 a colaborat cu Festivalul de Advertising Cannes Lions. În prezent, Dana este make-up artist independent şi deţine prima şcoală de auto-machiaj din România, Visio Automake-up.
de Marian Crăciun
Doamnelor și domnișoarelor, Visio Automake-up anunţă, cu surle și trâmbițe, începutul celui de-al doilea sezon al cursurilor de automachiaj. Și asta după ce 200 de femei au trecut, deja, pragul şcolii în 2012. Pentru cele, cei care nu știu, Dana Argeşan a început să studieze arta machiajului în 1999 la unele din cele mai bune şcoli de make-up din Paris, Londra şi Hong Kong, după cu spune chiar ea.
A continuat în permanenţă să-şi perfecţioneze tehnica prin participarea la workshp-uri şi trainig-uri. În plus, de-a lungul timpului, Dana a colaborat cu numeroase reviste de modă, modele, vedete şi fotografi şi, astfel, a învăţat să anticipeze nevoile şi aşteptările colaboratorilor săi, păstrându-şi în acelaşi timp autenticitatea.
Dar ca să intrăm în subiect, vă spum că din 14 februarie, Visio Automake-up a început celui de-al doilea sezon al cursurilor „Visio. Learn to apply make-up like a make-up artist” şi „Visio. Make-up Workshops”. Ideea de business dezvoltată de make-up artistul Dana Argeşan în septembrie 2012 s-a dovedit a fi un real succes: 200 de femei au trecut pragul studioului Visio în primul sezon, iar companii precum Coca-Cola, Nestle, Renault, Novotel, Anchor Group, lanţul hotelier Residence sau grupul de comunicare Millenium People au organizat workshop-uri de machiaj pentru a-şi răsplăti angajatele.
Visio Automake-up oferă cursuri personalizate de automake-up tuturor doamnelor care doresc să înveţe cum să se machieze zilnic, întocmai ca un make-up artist profesionist. Sub atenta îndrumare a cunoscutului make-up artist Dana Argeşan, 6 cursante învaţă să-şi descopere trăsăturile şi să le pună în valoare prin tehnici profesioniste de make-up şi kit-ul complet de pensule.
Dana Argeşan asistă fiecare cursantă pe toată durata workshop-ului, oferă sfaturi şi trucuri de îngrijire şi machiaj, tehnici de transformare a diferitor look-uri şi consultanţă personalizată de beauty. La finalul cursului, pentru a fi în trend cu noile tendințe doamnele primesc o fişă personalizată cu toate produsele recomandate şi tehnicile de machiaj propuse la curs, pe care o pot consulta ulterior acasă.
Doamnele din România au început să conştinetizeze importanţa imaginii personale şi doresc să înveţe cum să şi-o construiască cât mai corect, în orice situaţie. Dincolo de a fi la curent cu cele mai noi tendinţe în make-up, au înţeles că este mai important să se cunoască foarte bine pe ele însele şi să îşi pună în valoare acele trăsături unice, păstrându-şi autenticitatea şi naturaleţea,”
Dana Argeşan.
Visio Automake-up propune 2 module: Machiajul de zi şi Machiajul de seară şi workshop-uri de machiaj adresate exclusiv segmentului corporate.