“Tu decizi cine merită un smartphone cadou”, campania de marketing mobil realizată de Starcom MediaVest și Breeze Mobile pentru Samsung România, a câștigat locul 1 la categoria Best Mobile Marketing Campaign în cadrul evenimentului Mobile Awards România 2013.
Campania câștigătoare, desfășurată în perioada 16 noiembrie – 31 decembrie face parte din campania integrată “Tu decizi cine merită un smartphone cadou”, realizată de mai multe companii ale grupului de communicare Leo Burnett (Breeze Mobile, Digital Star, Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest).
Campania a cuprins execuții TV, radio, în mediul online (aplicație de Facebook), execuții mobile, dar și materiale specifice de promovare, precum postere și flyere.
Ne bucură premiul primit, este o confirmare că folosirea canalului mobile este una eficientă pentru livrarea mesajelor. Piața de mobile marketing este foarte dinamică, cu un rol din ce în ce mai important în comunicare, smartphone-ul devenind deja unul din cele mai bune canale. De aceea și Samsung se va orienta spre acest canal din ce în ce mai mult.”
Nicoleta Ghinea, ATL Specialist Samsung Electronics România
Mulțumim Samsung pentru că a crezut alături de noi în acest proiect. Comunicarea pe zona de mobile devine din ce în ce mai atractivă și importantă pentru branduri. Acest premiu ne bucură și ne încurajează să continuăm acțiunile noastre de comunicare în acest sens.”
Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom
Suntem bucuroși că în mai puțin de un an de la lansarea Breeze Mobile am câștigat un premiu important alături de colegii de la Starcom. Succesul campaniei s-a bazat pe buna integrare a celorlalte medii de comunicare (TV, radio, online) și valorificarea elementelor specifice telefonului mobil.”
Dan Vîrtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile