În luna lor, o veste bună pentru doamne şi domnişoare! Ivatherm, singurul producător românesc de dermatocosmetice, s-a aliniat tendinţelor din industrie – atât din cea a produselor de îngrjire a pielii cât şi cea a comerţului electronic (care a înregistrat cea mai rapidă expansiune din businessul românesc) – şi vine în întâmpinarea clientelor cu un magazin online.
Potrivit reprezentanţilor companiei, boutique-ul online oferă posibilitatea unei plasări rapide a comenzilor şi promoţii adaptate continuu preferinţelor consumatorilor.
“Femeile moderne de astăzi îmbină cariera cu viaţa de familie, sunt ambiţioase şi active social. Din acest motiv, sunt într-o permanentă luptă cu timpul. Pentru ele, Ivatherm lansează magazinul online care le va aduce mai aproape şi mai repede dermatocosmetice performante pentru păstrarea sănătăţii pielii”, spune Rucsandra Hurezeanu, fondatoarea brandului Ivatherm.
Produsele companiei sunt concepute şi fabricate în Franţa, conţin apă termală Herculane şi ingrediente active inovatoare, reprezentând ultimele descoperiri ştiinţifice în cosmetologie.
Magazinul online Ivatherm, un design creat de Foxall Studio Londra, vine cu o serie de funcţionalităţi, oferte speciale, testarea gratuită prin alegerea a cinci eşantioane pe comandă şi livrarea “door to door” în cel mai scurt timp.
Potrivit statisticilor, circa 34% dintre români cumpără online produse cosmetice lşi parfumuri, iar comerţul electronic a înregistrat în ultimul an o creştere de 38% comparativ cu 2011. Astfel, în opinia reprezentanţilor Ivatherm, se creează o piaţă ce nu mai poate fi ignorată nici măcar pe segmentul produselor de îngrijire personală. “Asistăm la schimbarea comportamentului consumatorilor care sunt pro-activi, avizi de informaţii şi servicii livrate în timp real şi aleg să fie la un click distanţă de produsul dorit”.