Cosmetic Plant, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de cosmetice, anunţă lansarea unei noi game de produse pe bază de miere şi lăptişor de matcă şi mizează, în acest fel, pe creşterea vânzărilor şi a expunerii la raft în principalele locaţii partenere.
„Suntem permanent în căutarea de noi ingrediente pe baza cărora să dezvoltăm produse inovative pentru a veni în întâmpinarea preferințelor diferite ale clientelei noastre. Dacă până acum produsele noastre se adresau cu prioritate clientelei mature, noua gamă vizează un segment de vârstă foarte larg, de la 20 la 70 de ani”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Astfel, aceasta a afirmat că, până la finele anului, Cosmetic Plant va raporta un business mai mare cu cca. 20% comparativ cu 2014, iar lansarea noii game va avea o contribuţie importantă în atingerea acestei estimări.
Potrivit Susanei Laszlo, decizia de lansare a unei astfel de game a fost luată ca urmare a interesului foarte mare observat în rândul clientelor pentru cele două ingrediente alese. Procesul de dezvoltare a reţetei şi testare a durat cca. un an, iar în acest moment produsele au ajuns deja pe rafturile din rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, diverse farmacii și magazine naturiste din țară.
„Beneficiile pe care mierea şi lăptişorul de matcă le au asupra tenului sunt foarte bine cunoscute de către majoritatea femeilor, preţurile produselor sunt accesibile, cuprinse între 9,5 şi 14,5 lei, iar ambalajele foarte atrăgătoare. Toate aceste suntem siguri că vor contribui la succesul acestei game”, a mai declarat reprezentanta companiei.
6 produse noi, speciale pentru femeile de orice vârstă
Gama Miere & Lătişor de matcă cuprinde 6 produse care au în compoziţie extracte ale celor două ingrediente: Cremă de zi catifelantă, Cremă revitalizantă de noapte, Cremă contur ochi, Lapte demachiant hidratant, Mască hidratantă pentru față cu acţiune în 5 minute și Cremă intens hidratantă pentru mâini. Noua gamă a fost concepută pentru îngrijirea tenului normal / uscat și se adresează femeilor de orice vârstă, între 20 – 70 ani.
Mierea şi lăptişorul de matcă sunt două ingrediente naturale ale căror beneficii, atât asupra sănătăţii cât şi asupra tenului, sunt foarte bine cunoscute încă din Antichitate. Astfel, mierea conține glucoză, fructoză, vitaminele B1,2,3 și 5, calciu, fier, magneziu, potasiu, sulf, zinc și agenți antimicrobieni, care au împreună un puternic efect antioxidant, hidratant, vitaminizant, nutritiv și neutralizează radicalii liberi care intensifică îmbătrânirea pielii.
Lăptișorul de matcă, denumit de către grecii antici “sursa tinereții veșnice”, este hrana exclusivă a reginei albinelor, fiind bogat în vitamine, proteine, minerale, oligoelemente și acizi grași esențiali. Datorită acestor componente, lăptișorul de matcă este ideal pentru prevenirea și tratarea ridurilor.
„Ţinând cont de toate aceste beneficii, suntem de părere că noua gamă va fi una apreciată de clientele noastre şi, datorită plajei de vârste vaste căreia se adresează, credem că va fi o atracţie pentru foarte multe femei”, a mai spus Susana Laszlo.
Crema de zi catifelantă este destinată îngrijirii tenului normal sau ușor uscat şi are la bază o structură bogată în componente care asigură hidratare, hrănire și protecție, în timp ce Crema de noapte revitalizantă are o textură bogată, crema hrănește, hidratează și revitalizează tenul în timpul somnului, pentru ca la trezire acesta să fie perfect odihnit și luminos.
Gama conţine şi Crema contur pentru ochi destinată îngrijirii zonei sensibile din jurul ochilor, care stimulează regenerarea și hidratarea pielii. Laptele demachiant hidratant, alături de Masca pentru faţă hidratantă au rolul de ca curăţa şi de a purifica tenul, oferind în acelaşi timp hidratare şi regenerare. Celor cinci produse li se adaugă şi Crema intens hidratantă pentru mâini care asigură îngrijire, protecție și hidratare de lungă durată.