Motorola a vândut peste 10 milioane de telefoane mobile inteligente în al treilea trimestru din 2014, atingând un nou record și aducându-i proprietarului său, Lenovo, mai mulți bani în conturi.
Datele arată impactul puternic pe care l-a avut integrarea brandului Motorola în portofoliul producătorului chinez de eletronice Lenovo, cel mai mare jucător de pe piața internațională de PC-uri. Potrivit The Verge, oficialii Lenovo declarau acum un an, în momentul în care au plătit 2,91 de miliarde de dolari către Google pentru preluarea Motorola, faptul că intenționează să încaseze o treime dintre venituri din vânzarea de smartphone-uri sub acest brand.
Până acum, achiziția s-a dovedit a fi una benefică. În T3 2014, Lenovo a avut venituri mai mari cu 31%, până la nivelul de 14,1 miliarde de dolari. Profitul brut a crescut, tot în aceeași perioadă, cu 54% față de perioada similară a anului anterior, la nivelul de 2,1 miliarde de dolari.
Însă, pe lângă venituri, achiziția Motorola i-a adus producătorului chinez o prezență mai puternică pe piața europeană, dar și pe cea din Statele Unite, unde consumatorii cunosc brandul și au încredere în gadgeturile produse sub acest nume (compania și brandul Motorola au fost create în Statele Unite în 1928). În Statele Unite, veniturile au crescut în trimestrul trei din 2014 cu 88% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, sumele încasate de pe această piață reprezentând 30% in totatul veniturilor.