Cu un puternic mesaj grafic, hainele spun povești despre oameni. În altă ordine de idei, pot fi niște țărani simpli din Săpânța, trecuți de ceva timp în lumea de dincolo, o inspirație artistică pentru o colecție fashion foarte actuală? Proaspătul designer LANA, demonstrează că da.
În noua colecție marca MOJA by…, LANA se joacă textil cu grafica naivă a Cimitirului din Săpânța și cu filosofia optimist-absurdă a acestuia. Ce a ieșit e o colecție-statement, o colecție capsulă. MOJA by LANA îți permite să combini între ele, în orice fel, rochiile, jachetele, colanții și gențile-plic. Hainele sunt imprimate digital, vesele, ușor de purtat și ușor de cumpărat!
Biografiile ilustrate ale unor oameni neînsuflețiți devin astfel un motiv hedonist de “carpe diem” pentru fashionistele de azi.
Designerul a păstrat o linie simplă a hainelor, pentru a permite o transpunere clară a mesajului, fiind atent la detalii în procesul creativ. Croielile amintesc ușor de linia portului tradițional și oferă libertate de mișcare.