Going OutLife&StyleUncategorized

Care sunt trendurile și ce caută românii în materie de baterii de baie

KLUDI BALANCE_01Conform unui studiu intern realizat de compania KLUDI România, consumatorul român este interesat de preț, dar începe să pună tot mai mult accent pe calitatea și design-ul produsului pe care îl achiziționează.

Atunci când decide să investească într-o baterie sanitară pentru baie sau bucătărie, este atent la caracterul ecologic al produsului: economie de apă, materii prime care sunt selectate și prelucrate după înalte standarde de igienă și calitate.

Dintre toate gamele de produse KLUDI, KLUDI TERCIO pare a fi cel mai apreciat de publicul român, datorită design-ului atemporal, care se potrivește perfect în orice decor. La capitolul dușuri și sisteme de duș, românii sunt atrași mai ales de articolele Dual Shower System, concepute deopotrivă pentru femei și pentru bărbați.

Soluții complete pentru clienții KLUDI

Compania a lansat la începutul anului 2013 promoțiile 3 în 1 pentru seria KLUDI LOGO NEO – un pachet complet, care conține cele mai utile și mai căutate articole pentru baie: bateria de lavoar, bateria de cadă și setul de duș. Pentru că vânzările bateriei de lavoar KLUDI LOGO NEO au crescut cu 27% în Q1 al anului 2013 față de Q1 al anului 2012, iar vânzările bateriei de cadă au crescut cu 222% în aceeași perioadă, KLUDI România a decis să continue seria campaniilor promoționale și pentru gama KLUDI ZENTA.

Florin Barabas_Managing Director KLUDI RomaniaAvând în vedere contextul economic încă dificil, consumatorul este deopotrivă interesat de promoții, dar și de produse bune, din punct de vedere calitativ, care să-i asigure beneficii pe termen mediu și lung. Suntem deciși, așadar, să găsim cele mai bune soluții și să le oferim clienților noștri pachete complete de produse, pliate pe nevoile lor specifice.”

Florin Barabaş, Managing Director KLUDI România

Cifra de afaceri a producătorului german de baterii de lux pentru baie și bucătărie, KLUDI România, s-a majorat cu 35% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, compania a realizat vânzări de peste 1,93 milioane de lei în primele trei luni ale anului, față de 1,43 milioane de lei înregistrate în primul trimestru al anului trecut.

Principalii piloni care au condus la depășirea rezultatelor estimate pentru acest an au fost: creșterea cererii peste media trimestrială pentru noile colecții din gama Smart Luxury, campaniile promoționale, dar și proiectele noi B2B, dezvoltate de KLUDI România. Noile game de produse – KLUDI BALANCE și KLUDI FIZZ – au cunoscut un succes impresionant pe piața din România, datorită îmbinării foarte bune dintre design, funcționalitate, tehnologie și prețuri accesibile.

„Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, în pofida trendului de pe piața locală a bateriilor sanitare, care este marcată în continuare de recesiune. Ne bucurăm că reușim să creștem constant și susținut pe toate liniile de produse și suntem încrezători că vom menține această tendință până la finalul anului. O influență pozitivă asupra creșterii cifrei de afaceri a companiei o au și proiectele B2B, pe care le dezvoltăm împreună cu partenerii noștri. În acest moment, suntem implicați în mai multe proiecte, de care suntem foarte mândri: spitalul Mavromati din Botoșani, cartierul rezidențial Exclusive Residence din Iași, echiparea fabricii Bosch de pe platforma Jucu-Cluj, hotelurile Scandinavia și Scapino din Mamaia, complexurile rezidențiale Asesoft din Ploiești,  Astra din Bragadiru și Urban Spaces din Dogarilor-București.”, a declarat Florin Barabaş, Managing Director KLUDI România.

Lider de piaţă în segmentul bateriilor de bucătărie în Germania, Austria şi Elveţia, KLUDI a fost fondată în Germania în anul 1926 și are în prezent peste 1000 angajaţi în toată lumea şi o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro. KLUDI dezvoltă şi produce baterii de lux pentru baie şi bucătărie, sisteme de duş şi accesorii pentru baie precum şi baterii medicale pentru clinici. KLUDI deţine fabrici în Germania, Austria, Ungaria, Polonia, un joint-venture KLUDI – RAK in Emiratele Arabe Unite şi centre de comercializare în România, Germania, Austria, Olanda, Franţa, Polonia, Ungaria, Elveţia, Cehia, Slovacia, Rusia, Dubai, Thailanda.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button