Campania „Bucket de bine”, lansată de KFC în primăvara acestui an, a asigurat asociației SOS Satele Copiilor România o donație de peste 30.000 de euro în primele șase luni, depășind astfel obiectivele inițiale. În perioada 1 martie – 31 decembrie 2015, KFC și-a propus să acopere bugetul lunar necesar unei familii din cadrul SOS Satele Copiilor București, din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 și 11 ani îngrijiți de o mamă socială.
Prin campania “Bucket de bine”, 1 leu din fiecare Hot Bucket vândut de KFC este donat către SOS Satele Copiilor România. Scopul inițial al campaniei a fost de a susține bugetul total necesar familiei “adoptate” de KFC și a crea pentru copii un mediu optim în care să se poată bucura de o copilărie normală.
Cei peste 30.000 de euro donați în primele șase luni ale campaniei au depășit obiectivul inițial, astfel că fondurile suplimentare vor fi folosite pentru a acoperi și alte necesități ale organizației non-profit.
“Ne bucurăm nespus de succesul campaniei și de susținerea pe care am primit-o de la clienții noștri, cărora le mulțumim că au ales Bucket-ul de bine. Ne-am dorit încă de anul trecut, când i-am cunoscut pe copiii din familia SOS „adoptată”, să ne implicăm pentru a le oferi condiții cât mai bune și o copilărie liniștită. În primele șase luni am realizat mai mult decât ne-am propus prin campania <Bucket de Bine>. Fondurile strânse au depășit ținta noastră principală, aceea de a ajuta familia adoptată prin susținerea tuturor cheltuielilor lunare. Vom rămâne la fel de implicați în continuare și sperăm ca rezultaltele să fie din ce în ce mai bune”, a spus Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC România.
“Campania “Bucket de bine” a fost un motiv constant de bucurie pentru noi. Dacă scopul inițial al parteneriatului a fost susținerea unei case familiale SOS din SOS Satul Copiilor București, după șase luni de campanie am reușit, cu sprijinul KFC și al clienților săi, să rezolvăm mai multe nevoi ale acestei case, în care locuiesc cinci copii împreună cu mama socială. Am înlocuit mobilierul deteriorat și am achiziționat mici obiecte de care mama socială avea nevoie în gospodărie. Mai mult, avem în plan să renovăm apartamentele din Comunitatea de tineri din București și să cumpărăm mobilă nouă. “Bucket de bine” este o campanie care ne-a adus numai surprize plăcute și visuri împlinite. Dincolo de susținerea financiară, copiii din casa sponsorizată de KFC sunt mai comunicativi, se simt prețuiți și chiar răsfățați. În fiecare lună ei sunt invitații partenerului nostru la diferite spectacole urmate de un prânz pe placul lor”, a declarat Carmen Brumă, Manager Strângere de Fonduri și Comunicare, SOS Satele Copiilor România.
Scopul unei familii SOS este acela de a crea un mediu de susținere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. KFC susține toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale și activitățile educaționale ale copiilor din casa sponsorizată.
Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC România, prin care compania sprijină educația și dezvoltarea tinerilor, direcție susținută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizații non-profit.