Lanţul francez de brutării Paul continuă extinderea şi în 2015, cu două noi unități deschise în centrul comercial Mega Mall de lângă National Arena Bucureşti.
Astfel, rețeaua va avea o brutărie la parter, lângă intrarea principală a centrului comercial (a opta pentru lanț), fiind disponibilă, de asemenea, și o locație de tip chariot, la etajul doi, în zona food court. Odată cu deschiderea noilor locații, lanţul de brutării Paul ajunge să deţină în România un total de 13 unităţi: 12 în Bucureşti şi una în Ploieşti.
„Odată cu deschiderea celor două noi unități Paul facem un pas înainte în atingerea unui obiectiv foarte important pentru noi: să avem câte o brutărie în fiecare zonă geografică a Bucureştiului şi în principalele puncte de atracţie, pentru a oferi cât mai multor oameni gustul special al preparatelor franțuzești şi acel „Art de vivre à la française” caracteristic brutăriilor Paul. Investiţia totală în aceste două locaţii este de aproximativ 500.000 de Euro, iar un număr de 25 de angajaţi vor deservi clienţii zilnic cu produse savuroase de înaltă calitate”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
Brutăria Paul de la parter are o suprafaţă totală de peste 230 metri pătraţi împreună cu terasa exterioară, iar cea de la food court are o suprafaţă totală de 23 metri pătraţi. În total, cele două locaţii au o capacitate de aproximativ 90 de locuri.
La fel ca în toate brutăriile Paul, şi la Mega Mall, clienţii vor găsi o gamă diversificată de produse pentru toate gusturile, preparate după reţete tradiţionale franţuzeşti, cu ingrediente atent selecţionate. Din meniu fac parte produse de viennoiserie, oferte pentru micul dejun, prânz, gustări uşoare, deserturi franţuzeşti precum macarons, eclere cu vanilie, ciocolată şi cafea, Moelleuex aux Chocolat, Tartelettes şi alte delicii şi o gamă diversificată de pâini, produsul emblematic al Paul.
Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie şi patiserie franţuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franţuzesc: gourmet şi sofisticat, dar în acelaşi timp tradiţional şi atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea franţuzească, reţetele unice cu ingrediente atent selecţionate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul.
În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 şi deține până în momentul de față 13 brutării. Acestea se găsesc în Dorobanţi, la Universitate, în Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, Ploieşti Shopping City, dar şi ca locaţii de tip chariot în Bucureşti Mall, Plaza România, Băneasa Shopping City, Mega Mall şi Sun Plaza.