BusinessMarketing & Advertising

Brandurile Henkel sarbatoresc 30 de ani in Romania

Henkel marchează trei decenii de prezență pe piața românească prin lansarea unei campanii speciale ce va dura până pe 15 noiembrie 2024.

Prin această campanie se sărbătoresc 30 de ani de când Henkel, una dintre cele mai importante companii de pe piața de bunuri de larg consum, le oferă consumatorilor din România produse care au evoluat în același ritm cu nevoile și dorințele lor.

Astfel, consumatorii care cumpără un produs Henkel de îngrijire personală sau a casei din magazine, până pe 15 noiembrie, pot înregistra bonul de cumpărături prin SMS, la 1789, sau online, la Campanii Henkel, și astfel vor intra în campanie pentru a avea șanse să câștige prin tragere la sorți premii speciale, precum un weekend la Zabola Estate, uscătoare de păr Dyson și boxe portabile JBL.

Suntem mândri de interesul pe care consumatorii români l-au avut pentru produsele noastre  și vom continua să inovăm pentru a răspunde nevoilor acestora. Prin campania aniversară Henkel 30 de ani dorim să le mulțumim consumatorilor care ne susțin și ne provoacă permanent să ne respectăm angajamentul față de calitate, performanță și sustenabilitate”, spune Costi Vasile, Head of Marketing Henkel Brands.

Începând cu brandurile Persil și Pur, intrate pe piața din România în 1994, și continuând cu alte branduri și produse pentru curățarea hainelor (Perwoll, Silan, Colour Catcher), îngrijirea casei (Bref, Clin sau Somat) sau de îngrijire personală (Syoss, Gliss, Schauma, Taft, Palette, Live, Got2b, Fa), brandurile Henkel au făcut și fac parte din viața de zi cu zi a românilor.

Datorită inovațiilor și tehnologiilor de ultimă generație, brandurile Henkel dețin poziția de lider de piață pe multe dintre segmentele în care activează în România, precum și în întreaga lume. Mai mult, Henkel are ca obiectiv de a oferi, prin brandurile din portofoliu, produse din ce în ce mai performante și mai sustenabile, cu un impact pozitiv asupra mediului și oamenilor.

Compania Henkel a fost fondată în 1876 și are astăzi o echipă diversă de peste 50.000 de oameni din întreaga lume, uniți de o cultură organizațională puternică, valori bine definte și un scop comun: „Pioneers at heart for the good of generations”. Sustenabilitatea are o tradiție lungă în istoricul Henkel, iar compania are o strategie clară de sustenabilitate cu obiective specifice pe termen lung.

Cu brandurile, inovațiile și tehnologiile sale, Henkel deține poziții de lider de piață la nivel mondial. Divizia Henkel Consumer Brands deține poziții de lider în categoriile de îngrijire a părului, detergenți și produse de îngrijire a casei pe mai multe piețe și categorii din întreaga lume. Cele mai puternice branduri ale companiei la nivel internațional sunt Persil, Syoss și Schwarzkopf.

Astăzi, Henkel deține în România trei unități de producție pentru adezivi, situate în Pantelimon (lângă București), în Câmpia Turzii (județul Cluj) și Roznov (județul Neamț).

Ca membru responsabil al societății, Henkel Romania s-a implicat activ pe parcursul celor 30 de ani, în susținerea și sponsorizarea a mii de proiecte educative, sociale, comunitare, ecologice, culturale și sportive. Chiar de la înființarea sa, compania și-a concentrat eforturile din zona de Responsabilitate Socială (CSR) asupra unor domenii-cheie: educație, proiecte comunitare și sociale, mediu/ dezvoltare sustenabilă și cultură. Acestea se întrepătrund și se completează reciproc, generând sinergii și un impact mult mai mare pentru toate proiectele derulate în ultimii 30 de ani.

De asemenea, componenta „educație” se regăsește în toate proiectele CSR realizate de Henkel Romania. În zona proiecte comunitare și sociale, compania sprijină victimele inundațiilor devastatoare din ultimele săptămâni, donând detergenți prin intermediul Societății Naționale de Cruce Roșie din România, partenerul său tradițional. Pentru ajutorarea familiilor afectate de inundații din județul Galați, Henkel oferă peste 3.000 de pachete de detergent-pudră Persil 80 spălări, în valoare totală de peste 14.000 de euro.

În plus, compania continuă să susțină cele mai importante inițiative ale Habitat for Humanity: Habitat for Humanity Semi Maratonul București 2024 și Hope Build (detalii).

În cadrul pilonului de dezvoltare sustenabilă, Henkel se implică în activități de plantare și reîmpădurire în județul Prahova, derulate de Viitor Plus (detalii). Lunga tradiție a programelor din această zonă inspiră din ce în ce mai mulți angajați ai companiei, care doresc să contribuie personal, în calitate de voluntari, la proiectele derulate cu ONG-urile partenere.

Iar în zona de educație, Henkel Romania continuă să susțină și în acest an proiectele creative și inovatoare ale Universității de Artă și Design din Cluj Napoca.

Repere CSR: Henkel Romania (1994-2024)

Dintre cele mai importante proiecte comunitare și sociale din ultimele trei decenii, menționăm: înființarea Premiilor Henkel CEE pentru Artă (2002-2008), susținerea Festivalului Brazilor de Crăciun, a Centrului de zi pentru Copiii din Petrila (ambele în parteneriat cu organizația Salvați Copiii), precum și sprijinirea Centrului Comunitar Câmpia Turzii.

În perioada pandemiei, Henkel Romania a contribuit la eforturile locale chiar din prima fază, în aprilie 2020, prin donații în bani și produse, desfășurate prin intermediul Societății Naționale de Cruce Roșie din România. Campania de donații de produse către diverse asociații și ONG-uri a continuat apoi și în 2021, în următoarele faze ale pandemiei.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button