Pentru cea de-a doua jumătate a anului 2017, Fashion Days are în plan dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicației, implementarea unei facilități de retur direct din contul clientului, conectarea prin rețelele sociale, un redesign al homepage-ului aplicației mobile și deschiderea de noi puncte de livrare împreună cu eMAG, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
La mijlocul lunii martie, Fashion Days va lansa campania de promovare a colecțiilor sezonului primăvară – vară 2017, sub conceptul „Wear Confidence. Order Confidence”.
Totodată, compania va lansa anul acesta, în premieră, branduri noi, printre care Ipanema, Polo Ralph Lauren, Reply, G-Star, Camper, JYDC London, Pollini, Lacoste, Ted Baker sau Frankie Morello.
Cine sunt clienții Fashion Days, ce cumpără și cum
Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălțăminte și accesorii. Din cei 4 milioane de membri Fashion Days din toate cele trei țări Fashion Days, 65% sunt femei. Interesant este că în ultimul an, publicul masculin a crescut cu zece procente.
În România, majoritatea clienților provin din orașele mari ale țării: București, Constanța, Timișoara, Cluj, Iași și Brașov. Mai în profunzime, publicul Fashion Days este eterogen, pasionat de stil, cu o viață activă, program încărcat, care accesează multiple surse de informație și shopping.
Clienții Fashion Days caută o experiență de shopping, branduri populare și produse de calitate. În topul brandurilor cu cele mai mari vânzări se regăsesc United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Diesel, Zee Lane, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango.
În ceea ce privește modalitatea de comandă, mobile-ul este prima opțiune în fashion, comenzile pe mobil atingând o creștere de peste 50% în prezent. De asemenea, clienții Fashion Days au investit mai mult în fashion, astfel că în ultimul an și jumătate valoarea coșului de cumpărături a înregistrat o creștere semnificativă: coșul mediu de cumpărături a ajuns la 340 Lei, în creștere cu 10% față de anul precedent.
Echipa Fashion Days numără în prezent aproximativ 500 angajați în cele 3 țări. 34% dintre angajați susțin zona operațională a business-ului, peste 15% au în grijă producția de conținut, iar restul se regăsesc în departamentele de Marketing, IT, Customer Service sau Commercial.
Business cu 29% mai mare
Fashion Days a înregistrat în 2016 în România o cifră de afaceri de 136 milioane de Lei în România, cu 29% mai mare față de anul precedent. Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei țări au crescut cu 17% până la 50,15 milioane de Euro comparativ cu anul anterior.
Investițiile realizate în 2016 au fost direcționate în zona operațională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafață cu 50% mai mare față de cel anterior, în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienți (livrare și retur gratuite, wishlist), campanii de marketing și în lansarea unor noi versiuni ale aplicației mobile. Acestea au fost principalele motoare ale creșterii Fashion Days în 2016.
Pentru 2017, nivelul investițiilor Fashion Days va crește proporțional cu evoluția procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, de 50%.
„Fashion Days este companie cu un potențial de creștere foarte mare și cu o traiectorie clară: prima destinație de shopping pentru clienții de fashion online. Suntem aici datorită clienților noștri și vom continua să investim în servicii gândite special pentru ei, în dezvoltarea sistemelor, a aplicației de mobil și în dezvoltarea gamei de produse cu branduri noi. Vrem să le oferim constant o experiență impecabilă de shopping”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
În plus, colaborarea strânsă cu echipa eMAG va duce la accelerarea dezvoltării Fashion Days atât în România, cât și în țările vecine. “Scopul este să aducem împreună expertiza noastră în fashion retail și expertiza eMAG în e-commerce și tehnologie. Echipele Fashion Days și eMAG vor continua să lucreze împreună pentru dezvoltarea de noi oportunități de creștere pentru ambele platforme de brand. Brandul Fashion Days își păstrează identitatea și își consolidează poziția de lider pe piața pe fashion online printr-o creștere accelerată pe care o plănuim pentru anul 2017, a adăugat Andrei Chirilă.
Bine de știut!
Fashion Days este una din cele mai mari destinații online de fashion oferind clientilor sai o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale brandurilor internaționale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.
Clienții beneficiază de livrarea rapidă în 2 zile, achizitionarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă sau posibilitatea introducerii articolelor favorite în wishlist. De asemenea, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege optiunile de plata in rate, disponibile cu partenerii bancari.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.