EuropaGoing OutTravelTrends

Blue Week Festival: sărbătorim Ziua Internațională a Dunării într-o săptămână de evenimente în Bulgaria, Serbia și România

Danube Competece Center (DCC), clusterul din Serbia, finanțat de Guvernul Federal al Germaniei, care se ocupă de promovarea turismului de-a lungul Dunării, organizează Blue Week Festival.

Astfel, pe parcursul unei săptămâni, începând cu data de 27 iunie, Ziua Internațională a Dunării (29 iunie) va fi sărbătorită printr-o serie de evenimente (expoziții, degustări de vinuri, curse de biciclete și activități în aer liber) care vor avea loc în Bulgaria, Serbia și România.

Blue Week Festival are loc anual și își propune să promoveze noi atracții pentru turiști și pentru localnicii din țările de pe Dunărea Inferioară. Anul acesta, Asociația Travel Focus este partener în organizarea evenimentului din zona Ruse.

Evenimentul se va desfășura pe parcursul unei săptămâni, începând cu data de 27 iunie. Acesta va cuprinde o degustare de vinuri în Ruse, Giurgiu, Comana și Dobrogea unde vor participa micii producători de vinuri din zonele care se află pe ruta Împăraților Romani și Drumul Vinului de pe Dunăre.

Ruse
Ruse

Se dorește astfel promovarea la comun a vinurilor din zona Dunării Inferioare, scopul fiind acela de educație a pieței și a potențialilor consumatori din țările dezvoltate cu privire la calitatea vinurilor din România, Bulgaria și Serbia, mai puțin cunoscute în țările din vestul Europei, dar multe dintre ele foarte apreciate.

De asemenea, un alt eveniment, Bike Fest, va avea loc în România (la Drobeta Turnu Severin) și în Serbia la Kladovo pe data de 28-29 iunie și este dedicat pasionaților de ciclism care vor să descopere trasee noi. Totodată, la Galați vor avea loc spectacole de teatru, concerte de muzică şi proiecţii de film pe 28 şi 29 iunie.

Danube Competence Center (DCC) este un organism non-profit de tip cluster creat în Serbia, finanțat de guvernul federal al Germaniei și care are membri instituții de stat, oficii naționale și regionale de turism și companii private. DCC construiește și susține relațiile între părțile interesate de turism din întreaga regiune a Dunării, contribuie la dezvoltarea sectorului de turism durabil în regiunea Dunării prin inițierea și implementarea de proiecte relevante și promovarea standardelor de înaltă calitate a serviciilor turistice. DCC susține inițiativele de marketing care vizează crearea și promovarea unui singur brand turistic pentru regiunea Dunării.

Asociația TRAVEL FOCUS este o organizație non-profit, non-guvernamentală, independentă și apolitică ce își propune să promoveze turismul și călătoriile, antreprenoriatul și tinerii, tradițiile, gastronomia și obiceiurile românești, să cultive spiritul antreprenorial și să promoveze educația, să sprijine și promoveze regiunile turistice, stațiunile și orașele din România pentru o mai bună vizibilitate și deschidere către Social Media și mediile de promovare moderne. Asociația Travel Focus a fost înființată în anul 2014 de către consultantul în marketing turistic Răzvan Pascu, iar în prezent o echipă de 5 persoane dezvoltă proiecte în cadrul asociației.

Mai multe informații despre eveniment sunt disponibile pe www.BlueWeek.org

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button