Retailerul QuickMobile a vândut, cu ocazia Black Friday 2015, produse în valoare de 2 milioane de euro. Reducerile de până la 80%, aplicate în perioada 20 – 22 noiembrie, au atras peste 500.000 de vizitatori în magazinele online ale retailerului, QuickMobile.ro și QuickMobileShop.com.
Valoarea totală a discount-urilor aplicate de QuickMobile în perioada 20 – 22 noiembrie a fost de 500.000 de euro. În ceea ce priveşte valoarea medie a comenzilor realizate în perioada de referinţă, aceasta a fost de 200 de euro. Totodată, comanda cu cea mai mare valoare a fost de 3.000 de euro.
Cu ocazia ediției din acest an a Black Friday, peste 30% dintre clienții QuickMobile au plătit online, cu cardul, fapt care arată încrederea de care se bucură serviciile și produsele oferite de companie.
Totodată, din datele reprezentanților retailerului, 55% dintre vizitatori au accesat site-urile prin intermediul dispozitivelor mobile.
„Rezultatele foarte bune din acest an au fost susținute de inovațiile și promoțiile pe care le-am introdus. QuickMobile a oferit, cu ocazia Black Friday, o platformă specială de cumpărături printr-un singur click. Astfel, timpul de finalizare a comenzii s-a redus semnificativ, la sub 60 de secunde. De asemenea, am lansat, în perioada 20 – 22 noiembrie, o promoție foarte avantajoasă pentru clienții care plătesc online, cu cardul. Aceștia au avut prioritate la livrarea produselor, iar transportul a fost gratuit indiferent de valoarea comenzii. Mai mult, numărul mare de vizitatori veniți de pe dispozitive mobile arată că investițiile noastre constante în versiuni mobile-friendly pentru site-urile noastre au dat roade”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.
Pentru cei care nu au reuşit să beneficieze de ofertele de Black Friday de la QuickMobile, vor exista în continuare sesiuni de reduceri. Este vorba de campaniile QuickEnd, prin care se oferă promoții speciale în fiecare weekend, dar și de promoții care vor fi lansate în perioada sărbătorilor de iarnă.