CEL.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de electro-IT cu capital integral romanesc, a organizat in perioada 20-22 noiembrie campania de reduceri Black Friday.
Potrivit datelor centralizate de oficialii retailerului, site-ul a comercializat produse de aproximativ 6 milioane euro, respectiv un volum de aproximativ 33.000 de comenzi, dintre care 20% au fost inregistrate de pe dispozitive mobile.
Peste 2 milioane de vizite au fost inregistrate in aceasta perioada pe site, media unei vizite pe site fiind de 4’28”. Recordul de trafic a fost inregistrat la ora vineri 20 noiembrie la ora 00:20, cand s-au depasit 30.000 de vizitatori unici in acelasi moment pe site.
In perioada de Black Friday s-au vandut aproximativ 4.000 de televizoare, 5.000 de telefoane si peste 7.000 de electrocasnice, In acelasi timp, peste 100.000 de email-uri au circulat inspre si dinspre CEL.ro.
Cele mai comercializate brand-uri in perioada campaniei pe site-ul CEL.ro au fost Samsung, Philips si LG.