Life&StyleMedia

Batalia pentru Prime time! Aseara, Kanal D, locul doi pe doua segmente de public

Luni, 13 martie, in Prime time, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu serialul turcesc „Kosem”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aseara, productia difuzata la Kanal D a adunat in fata micilor ecrane o medie de aproape un milion si jumatate de telespectatori, pozitionand statia pe locul secund, atat in randul publicului de la nivel national cat si all urban. In ceea ce priveste targetul comercial, Kanal D si-a adjudecat cea de-a treia pozitie.

Luni, in intervalul 20:00 – 22:30, Kanal D a inregistrat 8,3% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, 7,9% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,7% rating si 10,9% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

O medie de 1.488.000 de romani urmareau aseara serialul „Kosem”, in intervalul orar mentionat mai sus; in minutul de maxima audienta, atins la 21:48, in fata micului ecran, la Kanal D, se aflau 1.877.000 de fani ai productiei.

National

Time BandsChannelsRtg%Shr%
KOSEM
20:00-22:30
Pro TV9,418,5
 Kanal D8,316,2
 Antena 17,013,7
 Antena 32,75,2
 DigiSport 12,65,0
Source: Kantar Media Romania 
Target: National  
Date: 13.03.2017  
Interval: 20:00-22:30 

All Urban

Time BandsChannelsRtg%Shr%
KOSEM
20:00-22:30
Pro TV9,318,1
 Kanal D7,915,3
 Antena 17,113,8
 DigiSport 13,77,1
 Antena 33,16,1
 Source: Kantar Media Romania 
 Target: All Urban  
 Date: 13.03.2017  
 Interval: 20:00-22:30 

Comercial

Time BandsChannelsRtg%Shr%
KOSEM
20:00-22:30
Pro TV10,323,7
 Antena 18,820,2
 Kanal D4,710,9
 DigiSport 13,78,6
 Prima TV1,33,0
 Source: Kantar Media Romania 
 Target: 18-49 Urban 
 Date: 13.03.2017  
 Interval: 20:00-22:30 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button