Producătorul de electronice Sony Mobile şi canalul de filme AXN reeditează colaborarea începută în primăvara acestui an printr-o campanie ce va rula în Europa Centrală.
Astfel, în calitate de sponsor principal al serialului Poliţişti fără frontiere, cea de-a treia producţie originală AXN, Sony Mobile îşi promovează noul smartphone Sony Xperia Z1. Pentru acest parteneriat, AXN utilizează noul său element grafic care apare pe ecran în timpul difuzării programului, comunicând mesajul campaniei.
Scenele pline de acţiune explozivă ale serialului Poliţişti fără frontiere apar în spoturile sponsorului, special adaptate serialului, precum şi în cadre dedicate sau în spoturi ce promovează jocul online de pe website-ul AXN. Elementul grafic apare pe ecran în timpul episoadelor şi o animaţie spectaculoasă cu noul smartphone Sony Xperia Z1, rezistent la praf şi apă, cu o cameră foto de 20 megapixeli, atinge telespectatorul într-un mediu interactiv.
Campania de sponsorizare va rula până la finalul primului sezonul al serialului Poliţişti fără frontiere, în şase ţări simultan: Polonia, România, Bulgaria, Cehia, Slovacia şi Ungaria. Întreg pachetul parteneriatului a fost iniţiat şi dezvoltat de către Sony Pictures Television Networks (SPTN) Central Europe.
AXN are peste 16 milioane de abonaţi doar în Europa centrală, unde este difuzat în şase ţări: Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria, şi în cinci ţări din regiunea Adriatică – Serbia, Croaţia, Slovenia, Macedonia şi Muntenegru. Postul este pe primul loc în preferinţele tinerilor adulţi din grupul de vârstă 18-34 de ani când este vorba de divertisment dinamic.
Sony Pictures Television (http://www.sonypicturestelevision.com), companie a Sony Pictures Entertainment, este unul dintre furnizorii principali ai industriei micului ecran. El produce şi distribuie programe pentru fiecare gen, peste tot în lume şi pentru o multitudine de platforme. SPT are 19 companii de producţie, deţinute în totalitate sau în parteneriat, în 15 ţări în afara Statelor Unite, menţinând birouri în 32 de ţări. Portofoliul global SPT conţine 124 de posturi în 159 de ţări, ajungând astfel la mai mult de 800 milioane de abonaţi din întreaga lume. Pe lângă acestea SPT creează conţinut original şi gestionează activitatea site-ului Crackle, un site cu conţinut video premium.
În plus, SPT este proprietar al companiei de productie Embassy Row şi detine partial canalul de televiziune prin cablu Game show Network (GSN), 3D channel 3net, principalul site horror/ thriller şi serviciu VOD, FEARnet, şi compania naţională de vânzări media, ITN Networks, Inc.