Aro Palace SA anunță semnarea acordului de franciză cu un afiliat al Hyatt, marcând astfel apariția “Hyatt Regency Aro Palace Brașov”. Contractul confirmă intrarea oficială a hotelului în portofoliul de prestigiu al Hyatt, după semnarea, în luna februarie, a scrisorii de intenție.
Pasul următorul în implementarea acestui proiect va fi aprobarea bugetului de investiții de către Adunarea Generală a Acționarilor Aro Palace SA. Acest buget este esențial pentru lansarea unui plan extins de renovare, care va aduce hotelul Aro Palace la standardele brandului Hyatt Regency. Investiția se va concentra pe modernizarea spațiilor pentru a se alinia la experiența de ospitalitate oferită de Hyatt, menținând totodată farmecul istoric al clădirii.
“Am ajuns la un moment semnificativ în strategia noastră de dezvoltare. Pornind de la schimbările pe care compania noastră le-a parcurs, începând din 2023, și cu sprijinul puternic al echipei noastre dedicate, suntem acum pregătiți să ne concentrăm pe această investiție, care va îmbunătăți experiența oaspeților prin renovări extinse, îmbinând farmecul istoric al proprietății cu luxul rafinat și calitatea renumită a serviciilor Hyatt.”, a declarat Attila Joós, Director General al Aro Palace S.A.
Takuya Aoyama, Vicepreședinte Dezvoltare la Hyatt, și-a exprimat entuziasmul pentru parteneriat, afirmând: „Suntem încântați să aducem Hyatt Regency în această proprietate în colaborare cu Aro Palace S.A. Hotelul a fost o parte importantă a istoriei Brașovului și așteptăm cu nerăbdare să servim atât comunitatea locală, cât și oaspeții străini, într-un loc cu adevărat unic. Suntem încrezători că orașele medievale și peisajele naturale uimitoare din România vor contribui la creșterea bazei noastre de membri World of Hyatt și vor duce la o extindere suplimentară a Hyatt în țară.”
Renovarea hotelului Aro Palace este programată să fie inițiată la începutul anului 2026 și va include toate zonele clădirii. Aripa istorică va trece printr-o transformare totală, urmând a deveni o zonă de standard executive. În total, 250 de camere și suite, alături de facilitățile spa, baruri și saloanele de afaceri vor fi modernizate pentru a respecta standardele internaționale Hyatt, păstrând în același timp patrimoniul arhitectural și cultural unic al hotelului.
După finalizare, Hyatt Regency Aro Palace Brașov va oferi o experiență de clasă mondială atât pentru turismul de masă, cât și pentru cel de business. Pe durata procesului de renovare, hotelul va rămâne operațional, deschiderea oficială ca Hyatt Regency fiind estimată pentru 2027.
Marius Moldovan, Președinte Executiv al Transilvania Investments, companie care deține 85% din acțiunile Aro Palace SA, a subliniat importanța acestui acord: „Este un moment de referință al strategiei investiționale pe care Transilvania Investments a definit-o pentru următorii 4 ani. Pe lângă beneficiile pe care acest acord le aduce companiei ARO Palace SA și Brașovului deopotrivă, acesta va susține pe termen lung dezvoltarea numeroșilor actori din domenii conexe ospitalității și va deveni un motor de dezvoltare regională pentru Transilvania. Alături de echipele implicate, ne dorim să parcurgem cât mai rapid următoarele etape ale proiectului ce poate deveni un bun model de dezvoltare și pentru alte active din portofoliul fondului.”
Serviciile de consultanță au fost furnizate de winsed.swiss. Dr. Ray Iunius, CEO al companiei, afirmă: „Ne simțim onorați să contribuim la acest moment cu adevărat remarcabil, în care Aro Palace pornește pe un nou drum alături de Hyatt, prin acest acord de franciză. Colaborarea noastră cu Aro Palace s-a concentrat pe poziționarea hotelului pentru succesul pe termen lung, păstrându-i bogatul patrimoniu și aliniindu-l la standardele globale ale brandului Hyatt.”
Hyatt Hotels Corporation, cu sediul în Chicago, este o companie globală de ospitalitate de top, ghidată de scopul său – de a avea grijă de oameni pentru ca aceștia să dea ce e mai bun. La 30 iunie 2024, portofoliul companiei includea peste 1.350 de hoteluri și proprietăți all-inclusive în 78 de țări de pe șase continente.
Oferta companiei include branduri din Timeless Collection, inclusiv Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Vacation Club®, Hyatt Place®, Hyatt House®, Hyatt Studios și UrCove; Boundless Collection, inclusiv Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Dream® Hotels, Hyatt Centric® și Caption by Hyatt®; Independent Collection, incluzând The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt® și JdV by Hyatt®; și Inclusive Collection, incluzând Impression by Secrets, Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts® și Sunscape® Resorts & Spas.
Filialele companiei operează programul de loialitate World of Hyatt®, ALG Vacations®, Mr & Mrs Smith™, Unlimited Vacation Club®, serviciile de management al destinațiilor Amstar DMC și serviciile tehnologice Trisept Solutions®.