Avon România și Starcom Media Vest lansează în luna octombrie prima campanie de sharing împotriva violenței domestice. Mesajul campaniei SHARE IT TO STOP IT este transmis prin vocea a 5 vedete masculine (Cornel Ilie, Răzvan Fodor, Leonard Doroftei, Cătălin Ștefănescu și Andi Vasluianu) și a ambasadoarei campaniei, Andreea Marin.
Abuzul există în tăcere. Spunând povestea unei femei abuzate ajuți alte femei. Când păstrezi tăcerea despre violența domestică, abuzul poate continua la nesfârșit. SHARE IT TO STOP IT aduce violența în lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranță și exemple de curaj”
Raluca Kișescu, Director de Marketing Avon România și Moldova
Alături de componentele ATL ale campaniei, am dezvoltat primul videoclip fără sfârșit pentru piesa “Pierderea lor” semnată de trupa VUNK. Această piesă vorbește despre respectul și aprecierea de sine. Videoclip-ul este disponibil aici, iar spot-ul de promovare îl puteți urmări accesând acest link.