Conferințele de presă clasice sunt istorie. Acest lucru este demonstrat de adidas astăzi prin lansarea unui nou concept pentru Cupa Mondială din Brazilia. Pe durata campionatului adidas prezintă ”The Dugout”, o serie interactivă de show-uri în care fotbaliști precum Kaka, Cafu vor transmite live de la Rio pe YouTube. Pentru prima oară, fanii fotbalului din întreaga lume vor putea intra în atmosfera de pe teren, adresând întrebări pentru gazdele show-ului prin intermediul rețelelor de socializare adidas, deschizând astfel un nou capitol, cel al conferințelor de presă virtuale.
Primul show va transmite deschiderea campionatului de pe data de 12 iunie 2014, la ora 10:00, ora Braziliei (ora 16:00 pentru România) pe YouTube și platformele adidas –https://www.youtube.com/watch?v=uuAPWG5e8lQ.
Conceptul innovator va aduce milioane de fani mai aproape de idolii lor de pe teren, oferind dezbateri, imagini și reacții pentru cele mai importante momente din Brazilia, atât de pe teren, cât și înafara lui. Seria de 6 show-uri va fi lansată pe data de 12 iunie și va fi difuzată pe durata campionatului. Ultimul show va fi difuzat pe data de 12 iulie, odată cu finala Cupei Mondiale din Brazilia.
Alături de interviurile cu fotbaliști de renume mondial și de întrebările venite din partea fanilor, ”The Dugout” va include scene și din culise cu echipele adidas și iubitorii de fotbal din Brazilia, alături de clipuri cu produsele adidas și concursuri pentru fani.
Rob Hughes, Senior PR Manager în cadrul adidas Football a afirmat, “’The Dugout este un concept extrem de îndrăgit în cadrul adidas, care aduce împreună cele mai mari talente din fotbal, la un click distanță, pe YouTube. Difuzărle le vor oferi fanilor din întreaga lume ocazia de a participa la conversațiile globale pe marginea Cupei Mondiale din Brazilia. Acest show dedicat fotbalului va ilustra modalitatea în care fanii vor putea întâlni cele mai mari nume din fotbalul mondial și va deveni un reper al competiției.”
Lucas Watson, VP, Global Brand Solutions în cadrul YouTube a afirmat, “Streaming-ul în direct realizat de adidas este un exemplu prin care YouTube devine o platformă care îi unește pe iubitorii fotbalului din întreaga lume. Cu oaspeți de renume mondial și acces direct la transmisiuni, show-ul va aduce adidas și YouTube în centrul conversației legate de Cupa Mondială. Știm că fanii așteaptă cu nerăbdare momentul în care acțiunea se va dezlănțui și conținutul va fi o parte esențială din experiența oricărui spectator al Cupei Mondiale din Brazilia.”
Noua inițiativă o urmează pe cea în care adidas a facut un parteneriat cu Google pentru lansarea clipului ofical pentru Cupa Mondială din Brazilia. Lansat pe data de 24 mai, spotul aduce în cadrul final posibilitatea de a alege între “allin” și “nothing” prin intermediul unor butoane speciale. Prin accesarea butonului “all in” utilizatorii se pot conecta la tot conținutul pe care adidas îl oferă de-a lungul Cupei Mondiale pe Twitter. Accesarea butonului ”nothing” îi dezabonează pe utilizatori de la conținutul adidas de pe durata turneului.