Pullman Bucharest World Trade Center, Novotel Bucharest City Center și Mercure Bucharest City Center sunt primele hoteluri din România ale brandului Accor care au implementat Welcome by Le Club Accorhotels, un serviciu digital exclusiv oferit clienților.
Welcome by Le Club Accorhotels face parte din strategia digitală a grupului Accor, ce vizează integrarea tehnologiei digitale în toate etapele interacțiunii cu clientul.
Această soluție digitală adoptată de grup la nivel global revoluționează sistemul de primire a oaspeților în hotelurile Accor. Serviciul inovativ dezvoltat în strânsă colaborare cu echipele operaționale din hoteluri, va fi disponibil tuturor membrilor clubului de loialitate și clienților direcți ai Accor, ce fac rezervări utilizând accorhotels.com, website-urile brandurilor, aplicațiile mobile, sau prin telefon direct la hotel.
Obiectivul este simplu, utilizarea tehnologiei digitale putând oferi clienților o experiență unică, personalizată la sosire. Primirea oaspeților implică mai puține formalități administrative ceea ce permite hotelierilor să fie disponibili în totalitate pentru întâmpinarea clienților și pentru a răspunde nevoilor individuale sau pur și simplu pentru a-i ajuta să economisească timp.
Patru pași pentru o primire simplă, personalizată la sosirea la hotel
Cu două zile înainte de cazarea în hotel, clienții sunt invitați să se înregistreze online dacă și-au facut rezervarea direct prin Accor sau dacă sunt posesori de carduri de loialitate.
În ziua sosirii, oaspeții primesc un mesaj de bun venit prin SMS, prin care sunt informați că au cheia și camera pregătite și li se oferă informații practice, care să le simplifice călătoria (servicii de transport către hotel, coduri de acces în parcare).
La sosirea în hotel cheia este pregătită și le este înmânată imediat, fără alte formalități administrative. Hotelierul este astfel disponibil pentru a întâmpina oaspeții și a se dedica nevoilor specifice ale acestora.
În ziua plecării, clienții pot părăsi hotelul imediat. Pentru check-out, aceștia trebuie doar să înapoieze cheia, ca semn că au eliberat camera, urmând ca factura să le fie trimisă prin e-mail.
Serviciul digital de primire al Accor a fost lansat oficial în urmă cu un an iar în prezent este disponibil în peste 1.000 de hoteluri din întreaga lume. Acest serviciu înregistrează deja aproape 3.000 de utilizatori zilnic, dintre care peste 40% folosesc telefoanele mobile pentru check-in. Welcome by Le Club Accorhotels este pe deplin compatibil cu obiceiurile turiștilor conectați și a fost foarte bine primit, 92% dintre clienții care l-au încercat declarând că îl vor folosi din nou.
În 2015 Accor va implementa acest serviciu în alte 1.500 de hoteluri, astfel încât 75% din rețelele franceze și europene să ofere această soluție de check-in/check-out rapid.
Grupul hotelier Orbis este cel mai mare lanț de hoteluri din Polonia și Europa Centrală. Orbis deține peste 100 de hoteluri și este singurul licențiator pentru toate brandurle Accor în 16 țări: Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Polonia, România, Serbia, Slovacia și Slovenia. Grupul are în total aproximativ 19.000 camere. Hotelurile operează sub brandurile Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles și ibis budget.Aceste branduri, recunoscute în toată lumea, oferă servicii de calitate la diferite standarde, variind de la lux de 5 stele la hoteluri buget de 1 stea.
AccorHotels deține peste 3.700 de locații în 92 de țări. Actiunile Accor SA sunt listate la bursa Euronext din Paris, grupul fiind cotat și pe piata OTC din SUA