Rețeaua de afiliere 2Parale, parte din 2Performant Network S.A., a investit aproximativ 25.000 de euro în organizarea, promovarea și susținerea Black Friday în 2015. În acest context, compania estimează pentru acest an o creștere de 30% a vânzărilor online generate prin intermediul platformei de afiliere.
Investiția a fost realizată într-o campanie amplă de susținere a Black Friday 2015 prin: upgrade de infrastructură, dezvoltarea unei platforme pentru informarea și educarea advertiserilor și afiliaților, realizarea unui eveniment care a adunat la aceeași masă peste 150 de afiliați și reprezentanți ai magazinelor online, organizarea de challenge-uri pentru afiliați și superafiliați (cu premii în valoare de peste 10.000 de euro). 2Parale lansează în premieră anul acesta și challenge-uri zilnice pentru afiliații care se implică în campanii cu ocazia Black Friday.
Anul acesta, între 250 și 300 de magazine online sunt așteptate să participe la Black Friday prin platforma 2Parale. Pe lângă premiile oferite direct de rețeaua de afiliere, magazinele participante la Black Friday pregătesc premii în valoare totală de aproximativ 20.000 de euro pentru cei mai performanți afiliați din cadrul challenge-urilor.
Categoriile care vor genera cele mai multe vânzări online, conform estimărilor 2Parale, sunt: cărți, IT&C, jucării, cosmetice, home&deco și fashion. Segmentul de IT&C beneficiază și de cea mai mare valoare medie a unei comenzi online plasate în contextul Black Friday.
„Doar anul trecut, afiliații 2Parale au generat vânzări de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne așteptăm să depășim 100.000 de vânzări generate într-o singură lună. În contextul în care implicarea magazinelor online a crescut de la an la an – de la pregătirea infrastructurii până la comunicarea în jurul ofertelor disponibile –, este firesc să observăm un impact direct la nivel de vânzări. La Black Friday-ul de anul acesta, se pune accent pe importanța de a oferi o experiență din ce în ce mai bună de utilizare pentru cumpărători, dar și pe menținerea unui uptime de 100% a site-urilor care prezintă oferte. În plus, ne așteptăm ca magazinele online să aibă reduceri reale, care să fie tentante pentru client și să genereze volume mari de vânzări”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A.
Dintre magazinele care participă la Black Friday anul acesta, în rețeaua 2Parale, se numără: Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct și DeClub.
Conversiile generate prin rețeaua de afiliere 2Parale sunt publice și pot fi accesate în timp real prin platforma online sau prin aplicația de mobil dedicată.